|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Merkelig lovMin bror har en sønn med en dame fra filipinene. Han har ikke vært sammen med henne, og de er heller ikke sammen nå. Min bror har ikke fått ha så mye samvær med sin sønn, men på og av fram til nå. Min bror ønsker å ha mer samvær, og han ønsker å få stadfestre at han virkelig er hans sønn (selv om han er sikker på at han er hans). Mamman til gutten er nå enig i at gutten skal få ha samvær med far, og at de skal ha delt foreldreansvar. I den forbindelse har han sendt inn skjema og ønsket DNA-test, og han har skrevet under på noen papirer som skal sendes Manilla, der DNA-testen skal gjennomføres. Der står det også at han påtar seg farskapet for denne gutten.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Merkelig lovJeg skjønner ikke helt hvor du vil hen, men DNA-test må vel til for å fastsette om han faktisk er far til barnet, og da må jo barnet i hvert fall testes. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Merkelig lovAhh. Skalnikke han testes selv? Det var litt merkelig, ja. |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Merkelig lovKanskje de på filipinene har problemer med mødre som kommer og påstår at de har et barn som ikke stemmer, mens fedre som påtar seg farskap frivillig ikke vokser på trær?
![]() |
#7 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Merkelig lovMen han har allerede påtatt seg farskapet ja? Hvorfor så ivrig etter DNA test da?
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Merkelig lovKan det være sånn at de mener at faren ikke trenger å testes fordi han allerede har signert for farskap da?
![]() |
#9 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Merkelig lovHan skrev under på papirer, da han skulle sende inn papirer for testingen, men testingen skulle jo gjøres for å helt sikkert fastsette at han virkelig var pappan (jeg må bare si at vi alle tror han er pappan). Så når han får brevet om innbetaling av penger til tsten og utstyr, så står det at det er mamman og barnet som skal testes.
![]() |
#10 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Merkelig lovRart. Kan han ikke ta en test selv privat?
![]() |
|
|