Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

HTC Desire eller SE Xperia X10 ?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-11, 21:49   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

HTC Desire eller SE Xperia X10 ?

Overskriften sier alt. Hjelp meg å velge

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 22:03   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HTC Desire eller SE Xperia X10 ?

Jeg har alltid vært SE-fan. Men etter at jeg har fått meg iPhone kommer jeg aldri til å gå tilbake. Hvis jeg ikke kunne valgt iPhone hadde det blitt en eller annen HTC.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 22:03   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Htc.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 22:11   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Htc

Gammel 19-05-11, 22:35   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

HTC Desire HD Den er helt utrolig. Og jeg blir bare mer og mer glad i den.
Selv de mest hardcore Iphone gutta på jobben har lagt sin elsk på denne.

Gammel 19-05-11, 22:36   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Htc.

Gammel 19-05-11, 22:39   #7
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Hvis det kun er de to du vil velge mellom, HTC.

Gammel 19-05-11, 22:48   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

HTC Desire HD Den er helt utrolig. Og jeg blir bare mer og mer glad i den.
Selv de mest hardcore Iphone gutta på jobben har lagt sin elsk på denne.

Det er nok ikke utenkelig at det blir en HTC på meg når iPhonen en gang dør. Men jeg håper det er lenge til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 22:53   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får jeg lov til å blande meg i tråden? Jeg skal ha ny telefon nå jeg også og sitter og lurer frem og tilbake. Hvordan er HTC Desire HD å skrive på skjermen? Noen som vet noe om HTC DesireZ - Android 2.2? Jeg likte at det var tastatur under til å ta frem å skrive på den, men har ikke sett den i virkeligheten. Eller Nokia N8 er også en av de jeg har kikket på.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 22:56   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Her var det jammen bra enighet Jeg har Iphone fra før, men trenger en jobbtelefon også, så derfor kunne jeg tenkt meg noe annet enn Iphone.
Men klart- har dere noen andre enda bedre forslag, så kom gjerne med de også

Hva er forresten forskjellen på HTC Desire Nordic og HTC Desire HD?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 22:57   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Får jeg lov til å blande meg i tråden? Jeg skal ha ny telefon nå jeg også og sitter og lurer frem og tilbake. Hvordan er HTC Desire HD å skrive på skjermen? Noen som vet noe om HTC DesireZ - Android 2.2? Jeg likte at det var tastatur under til å ta frem å skrive på den, men har ikke sett den i virkeligheten. Eller Nokia N8 er også en av de jeg har kikket på.

Jeg syntes den er veldig grei å skrive på. God T9.
Jeg oppdaterte min i forrige uke og den fikk endel nye og forbedrede funksjoner.
Jeg har aldri prøvd DesireZ over tid, men jeg syntes Desire Z blir litt tjukk og klumpete sånn ved første øyekast.

Gammel 19-05-11, 22:58   #12
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Desire hd har stor god skjerm. Det er ein vanesak å skrive på den. Litt uvant til å begynne med ( overgang frå se w995 ) men det gjekk seg til fort.
Eg er reint småforelska i mobilen min.

Gammel 19-05-11, 23:04   #13
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt HTC en stund, ikke Desire da, men Wildfire. Desire er nok enda bedre, men jeg var veldig fornøyd med Wildfire. Nå har den kommet i ny versjon, men da jeg skulle ha ny nå (den andre knuste, kun derfor...) var den i dyreste laget. Vi fant da ut at LG hadde en utmerket sak som faktisk får bedre omtale enn HTC Wildfire S selv om den koster mindre. Den er akkurat i hus, men så langt gir den et godt inntrykk, så jeg vil si at det er et godt alternativ til den HTCen jeg hadde. Men klart, Desire er vel i en klasse over sikkert.

Gammel 19-05-11, 23:12   #14
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Htc Desire!

Gammel 19-05-11, 23:20   #15
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg HTC Desire i dag og er veldig fornøyd.

Gammel 19-05-11, 23:23   #16
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har alltid vært SE fan, men xperian min er ikke noen høydare så den ville jeg styrt unna.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:36   #17
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

Jeg kjøpte meg HTC Desire i dag og er veldig fornøyd.

Men det er jo så mange forskjellige typer som heter Desire med forskjellige betegnelser etterpå? Hva er best?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:47   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg virkelig hatet SE Xperia X10, så jeg ville definitivt gått for HTC.

Gammel 19-05-11, 23:52   #19
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Men det er jo så mange forskjellige typer som heter Desire med forskjellige betegnelser etterpå? Hva er best?

Sidan eg har htc desire hd så vil jo eg sei at den er best.

Gammel 20-05-11, 21:37   #20
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HTC Desire, jeg er superfornøyd med min

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.