|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() Kjole + hodepynt til sommerbryllupI sommer skal bestevennene våre gifte seg, og bruden ønsker at damene har hodeplagg på seg. Jeg er klar som et egg, men trenger litt hjelp.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllup
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupDet hadde funket med noe slikt altså! Jeg har et bilde i hodet av en kjole i 50-talls look. En slags hestehale på siden med noe pynt i er også aktuelt.
![]() |
#4 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupNest siste bildet der var nydelig. Sånn vil jeg og ha neste gang jeg skal i bryllup.
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupJeg likte også det veldig godt.
![]() |
#6 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupDet finnes masse sånn hodepynt på Accessorize. Jeg kjøpte en enkel hårbøyle der med noe perleglitter på der, i desember. Men de har vel fått inn fine vårvarer nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupJeg får veldig 20-talls-vibber av det nest siste bildet, og tenkte på denne kjolen fra Atonement:
![]() |
#9 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupOh, den var fin! 20-talls var søren ikke dumt.
![]() |
#14 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupJeg elsker Monsoon, du har jo lett etter kjole til meg der før du.
![]() |
#15 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupDen nederste bøylen med påfuglfjærene hadde vært griselekker til den første og den siste Monsoon-kjolen. Den første blå bøylen til den første kjolen. Begge de sorte bøylene krever kanskje litt annerledes kjoler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupJeg har ingen tanker ifht farger i et bryllup, men det har gjerne bruden. Men - jeg har vel funnet ut at sort kanskje blir litt hardt i et sommerbryllup? Jeg går også i det hele året, så jeg bør vel prøve noe annet en gang i blant.
![]() |
#19 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjole + hodepynt til sommerbryllupDet var en veldig fin kjole altså. Og jeg vil nok kle en slik blåfarge veldig godt. Og ikke minst vil min kjære bli overlykkelig over at jeg viser kløft, det gjør jeg visst ekstremt sjeldent.
![]() |
|
|