Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Spotify offline på mobil, og online på PC samtidig?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-11, 17:05   #1
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Spotify offline på mobil, og online på PC samtidig?

Går det? Altså om mannen sitter på jobb og hører på Spotify på PC-en, kan jeg da høre på offline spillelister på mobilen samtidig? Vi kan jo ikke være logget på på hver på PC, har jeg erfart.

Og hvordan fungerer Spotify offline på en Androidtelefon? Har WiMP på test nå, men der er det en del kluss med offlinelistene, syns jeg.

Noen som vet?

Gammel 06-04-11, 17:09   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spotify offline på mobil, og online på PC samtidig?

Det går helt fint. Men du må huske på å laste sangene over på mobilen, ipoden e.l så de kan brukes offline. Det krever Premiumabo. Har spillelistene mine på alle Ipoder og HTC telefoner her i huset.

Gammel 06-04-11, 17:13   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

De sangene du lemper over fra Itunes blir grå, men fungerer i offline uansett, men hele spillelisten ser grå og ikke grønn ut.

Gammel 06-04-11, 17:18   #4
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Ok, det høres jo fint ut! :-) Og de offline spillelistene sletter ikke seg selv, og tåler en omstart av telefonen? Det tålte nemlig ikke offlinelistene i WiMP på min tlf i dag.

Gammel 06-04-11, 17:29   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Ok, det høres jo fint ut! :-) Og de offline spillelistene sletter ikke seg selv, og tåler en omstart av telefonen? Det tålte nemlig ikke offlinelistene i WiMP på min tlf i dag.

De tåler omstart ja.

Gammel 06-04-11, 17:34   #6
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De tåler omstart ja.

Flott! Da oppgraderer vi fra Unlimited til Premium. Hadde gjerne gått for WiMP jeg, men siden det ikke fungerer noe særlig på android, så utgår det.

Takk for hjelpen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.