|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Hvis du har krysset av for at du kun ønsker den elektronisk (eller glemt å krysse av for at du også vil ha en papirkopi, jeg husker ikke hvilken vei det går), så får du den bare elektronisk. Dette valget gjorde du trolig på selvangivelsen i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Jeg fikk ikke den heller, men så ringte en liten klokke bak øret. I fjor krysset jeg av for å få den elektronisk. Om du er usikker bør du få sjekket det så ikke noen har tatt den og du blir utsatt for identitetstyveri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Du får den i papir om du ikke har sjekket på altinn.no innen 10 dager etter at de la den ut.
![]() |
#7 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Jepp. Jeg har ikke fått den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Kva når selvangivelsen ikkje er tilgjengeleg elektronisk, betyr det då at ein har kryssa av for å få den i posten? Ei venninna får ikkje tilgang til sin elektronisk, og har heller ikkje fått den i posten, men ho hugsar ikkje om ho kryssa av i fjor.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Det sto på Altinn eller en eller annen plass, at dersom man ikke hadde lest den elektronisk innen 10 dager, blir den sendt ut.
![]() |
#10 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?
Oki! Da er det bare å vente, da.
![]() |
#11 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Eller, dette skjønner jeg ikke, søsteren og moren min i Akershus fikk sine før forrige helg og de hadde ikke vært på altinn.
![]() |
#12 |
intro
|
Jeg må ha gjort det i et bevisstløst øyeblikk for flere år siden, for jeg fikk ingen papirkopi i fjor heller.
![]() |
![]() |
#13 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Fikk den i posten i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Hehe, jeg leste "Hvorfor har vi ikke fått tilgivelse i posten?"
![]() |
![]() |
#15 |
nygift
|
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?De kommer frem til 9 april.
![]() |
#16 |
rakkarpus
|
Får da håpe vi ikke har gjort så mye gæernt.
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvorfor har vi ikke fått tilsendt selvangivelse i posten?Om dere hadde fått, så ville jeg gjerne visst hvor fra. Man kunne da alltids trenge litt av det!
![]() |
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
Neida. Jeg har valgt å motta den på papir, og jeg har fått den, selv om jeg var inne og sjekket den elektronisk så snart det var mulig å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|