|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Baby på fanget i forsetet med aktiv airbag... når bilen står stille.
![]() |
#2 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbagInteressant problemstilling, som jeg faktisk ikke har tenkt over. Ammet jo Minstemor mange ganger på bilferien i sommer mens jeg satt i passasjersetet, og tenninga var ofte i gang da for å få luftsirkulasjon siden det var sommer og varmt.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbagDet skal jo litt til at en airbag utløses. Sannsynligheten er vel minst like stor for at det skal komme en eller annen idiot som smeller inn i siden på bilen.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbag...og da blir air hagen utløst, Katta.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbag
Ja, da blir den utløst.
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbagMin erfaring er at air bag som utløses når bilen har lav eller ingen fart ikke gir så stort smell.
![]() |
#7 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbagOj jeg har ammet lillegull mange ganger i framsete mens tenningen har vært på. Må nok slå av tenningen neste gang da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbagVisstnok, i følge iherdig googling, så går de fortsatt av ja.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbagDet har jeg ikke tenkt på, men sannelig om jeg vet om jeg har pleid å ha tenningen av eller på når jeg har ammet i bil... Av med Mikro, men det er fordi jeg bare har ammet henne i bilen en gang, på parkeringsplassen utenfor Kiwi mens mannen handlet... Når jeg ammet Knerten i bilen på lengre bilturer når han var liten aner jeg ikke, ofte var det på fergekai eller på ferge, og da er jo motoren stanset (og på ferga er tenninga av) men ellers husker jeg ikke... Noe å tenke på, muligens... i forkant av denne månedens påskeferie, hvor det jo altså er meget trolig med innlagte ammepauser på turen (dog er dette altså en sånn "kjør i 8 timer, inkludert 4 ferger"-tur, så det er blir vel noe fergeamming...)
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbagDette har jeg ikke tenkt på, men nå kan jeg være obs på dette takket være trådstarter!
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Baby på fanget i forsetet med aktiv airbag
Nei. Det er slett ikke helt sikkert.
![]() |
|
|