Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nattkjole som ikke er stygg, hvor?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-11, 14:27   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nattkjole som ikke er stygg, hvor?

Jeg trenger en ny nattkjole eller to til vinterbruk og overnatting andre steder enn hjemme.

Kriterier:

- Lange ermer.
- Lengde rett over knærne.
- Bomull eller bomull/silke.
- Må ikke se ut som noe oldemor bruker på sykehjemmet (tett hals med blondekant og knytting utgår).
- Må ikke ha Hello Kitty eller andre barnslige figurer på seg.
- Må ikke ha andre groteske mønster.

Dette ser ut til å være bortimot umulig å finne, ihvertfall har jeg sett i en rekke butikker uten å finne noe som helst. Jeg vil ikke ha pysj med bukse, og ikke "babydoll" med bare stropper. Hjelp!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:28   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?

Triumph pleier å ha ensfargede sånne i bomull.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:29   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Calida fra undertøysbutikk?

Gammel 14-03-11, 14:30   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte noen som var naturhvite og uten noe som helst form for dill på Cubus. Lange armer, rund hals, stoppet ved kneet på meg (170cm høy), ren bomull.

Alvorlig usexy, riktignok, men fin for sitt brukt.

Gammel 14-03-11, 14:31   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett på både Triumph og Calida, Triumph hadde bare kortermet og de fra Calida var veldig kjerring. Det fins sikkert andre modeller, men ikke i den butikken jeg hadde tilgang på. Men kanskje de har nettbutikk?

Gammel 14-03-11, 14:31   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Ikke Hello Kitty og andre groteske mønster, altså?

Min første tanke var Sparkjøp, men det er mulig det er mye leopardmønstret og sånt der.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:32   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Alvorlig usexy, riktignok, men fin for sitt brukt.

Vel, det er egentlig et kriterium at den ikke skal være alvorlig usexy heller.

Men jeg begynner å skjønne at jeg ønsker meg for mye av ett og samme plagg.

Gammel 14-03-11, 14:33   #8
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Ellers så synes jeg at mannens t-skjorter oppfyller de fleste av kriteriene dine. :rema1000:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:34   #9
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøstebarn sin?

Gammel 14-03-11, 14:35   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg et par nattkjoler fra H&Ms på nett i høst. De var stripete svart/naturhvit og grå/hvit, hadde lange ermer, knappestolpe og de rekker meg til knærne. De har holdt seg brukbart i vask. Kostet 129,-, tror jeg. Disse var fra vinterkolleksjonen, og jeg tror ikke de finnes mer nå, men det kan jo tenkes at de får noe lignende igjen. De var i alle fall mye mindre "kjerring" enn nattkjoler uten Hello Kitty eller Snoopy har en tendens til å være ...

Gammel 14-03-11, 14:35   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nattkjole som går til knærne og har lange ermer, og som ikke er stygg? Gudd løkk, det tror jeg ikke du finner. Nattkjoler blir fort veldig kjerring, synes jeg. Jeg har iallfall til gode å se en av typen du beskriver som ikke er det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:35   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Nøstebarn sin er vel i ull? Det kan jeg ikke sove med. Men ellers så den helt kurant ut.

Gammel 14-03-11, 14:36   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg kjøpte meg et par nattkjoler fra H&Ms på nett i høst. De var stripete svart/naturhvit og grå/hvit, hadde lange ermer, knappestolpe og rekker meg til knærne. De har holdt seg brukbart i vask.Kostet 129,-, tror jeg. Disse var fra vinterkolleksjonen, og jeg tror ikke de finnes mer nå, men det kan jo tenkes at de får noe lignende igjen. De var i alle fall mye mindre "kjerring" enn nattkjoler uten Hello Kitty eller Snoopy har en tendens til å være ...

Nuh, jeg synes vel nattkjole (for voksne) med Hello Kitty er ekstremkjerring.

Ellers pleier HM ha denslags, pleier de ikke? Men det er jo ikke sexy. Virkelig ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:37   #14
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nøstebarn sin er vel i ull? Det kan jeg ikke sove med. Men ellers så den helt kurant ut.

Ull/silke blanding. 70% ull og 30% silke. De har en med knepping også, samme kvalitet/blanding på stoffet.

Gammel 14-03-11, 14:40   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg har en fra Lilleba i økologisk bambus/bomull eller hva det er, av samme type som denne. (Jeg bruker den mest uten bukse). Den syns jeg er ganske fin, men den begynner å bli slitt.

Har sett på H&M, og der var det bare fjortis (evt. kjerringfjortis).

Sist redigert av Filifjonka : 25-10-12 kl 18:59.
Gammel 14-03-11, 14:42   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var veldig fin! Finnes det ikke slike lenger?

Gammel 14-03-11, 14:44   #17
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den til nøstebarn er i ull/silke, og veldig deilig!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:44   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nattkjole som går til knærne og har lange ermer, og som ikke er stygg? Gudd løkk, det tror jeg ikke du finner. Nattkjoler blir fort veldig kjerring, synes jeg. Jeg har iallfall til gode å se en av typen du beskriver som ikke er det.

Jeg vet det er vanskelig, det er derfor jeg spør.

Gammel 14-03-11, 14:46   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Den var veldig fin! Finnes det ikke slike lenger?

De hadde ikke flere i butikken der jeg kjøpte den. I nettbutikken er de utsolgt (og koster 1100 kroner, jeg likte prisen bedre da jeg kjøpte min på salg...)

Gammel 14-03-11, 14:48   #20
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns denne er fin. De sender visst til Norge også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.