|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Nattkjole som ikke er stygg, hvor?Jeg trenger en ny nattkjole eller to til vinterbruk og overnatting andre steder enn hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?Triumph pleier å ha ensfargede sånne i bomull.
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?Calida fra undertøysbutikk?
![]() |
#4 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?Jeg kjøpte noen som var naturhvite og uten noe som helst form for dill på Cubus. Lange armer, rund hals, stoppet ved kneet på meg (170cm høy), ren bomull.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?Jeg har sett på både Triumph og Calida, Triumph hadde bare kortermet og de fra Calida var veldig kjerring. Det fins sikkert andre modeller, men ikke i den butikken jeg hadde tilgang på. Men kanskje de har nettbutikk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?Jeg kjøpte meg et par nattkjoler fra H&Ms på nett i høst. De var stripete svart/naturhvit og grå/hvit, hadde lange ermer, knappestolpe og de rekker meg til knærne. De har holdt seg brukbart i vask. Kostet 129,-, tror jeg. Disse var fra vinterkolleksjonen, og jeg tror ikke de finnes mer nå, men det kan jo tenkes at de får noe lignende igjen. De var i alle fall mye mindre "kjerring" enn nattkjoler uten Hello Kitty eller Snoopy har en tendens til å være ...
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?Nattkjole som går til knærne og har lange ermer, og som ikke er stygg? Gudd løkk, det tror jeg ikke du finner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Leser
|
Ull/silke blanding. 70% ull og 30% silke. De har en med knepping også, samme kvalitet/blanding på stoffet.
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Nattkjole som ikke er stygg, hvor?Jeg har en fra Lilleba i økologisk bambus/bomull eller hva det er, av samme type som denne. (Jeg bruker den mest uten bukse). Den syns jeg er ganske fin, men den begynner å bli slitt. Sist redigert av Filifjonka : 25-10-12 kl 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fortynnet
|
Jeg vet det er vanskelig, det er derfor jeg spør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
De hadde ikke flere i butikken der jeg kjøpte den. I nettbutikken er de utsolgt (og koster 1100 kroner, jeg likte prisen bedre da jeg kjøpte min på salg...) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|