Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Stjerneprint-sjal:
Ja, vil ha 20 10,53%
Skaffer det kanskje 17 8,95%
Nei, vil ikke ha det 64 33,68%
Det sjalet er ikke sååå fint 33 17,37%
Har ikke sett det i virkeligheten 54 28,42%
Dustepoll 4 2,11%
Annet 10 5,26%
Hvis hele Norge skal ha det skal iallefall ikke jeg 51 26,84%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 21:19   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjalet alle nordmenn vil ha, stjerneprint!

http://www.kk.no/861988/her-er-skjer...ordmenn-vil-ha

Så vil alle fp-damene ha dette sjaldet også?

Jeg har ikke sett det live, og aner ikke hvordan det er. Heller ikke hvordan fargene er.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:22   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjaldet alle normenn vil ha.. stjerneprint!

Veldig fine sjal! Mamma fikk et til jul av oss, det slo an - og hun hadde ikke hoert om det foer heller ... Var ikke stjerneprint da, men hjerter.

Det er utrolig myke og behagelige sjal, det skal de ha. Men de koster jo litt.

Gammel 11-02-11, 21:22   #3
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har det ikke, men synes det er fint. Dog synes jeg at 700 er i meste laget.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:26   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjalet alle normenn vil ha, stjerneprint!

Jeg har og bruker, ofte!

Samtidig er jeg litt sånn at dersom alle har, synes jeg det ikke er så fint ...

Gammel 11-02-11, 21:26   #5
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ett par skjerf fra BS og synes de er veldig gode. Salget av skjerfene har virkelig tatt av, her i byen er det utrolig mange som har stjerneskjerf eller andre fra BS iallefall.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:27   #6
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har et stjerneskjerf, men det er et annet merke. Disse er også fine, de med hjerter er også søte.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:28   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke sett det og synes ikke det var noe spesielt med det - og hvis i tillegg "alle" skal ha det, kommer neppe jeg til å skaffe meg det. Og i hvert fall ikke til 700(!) kroner.

Gammel 11-02-11, 21:30   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kjedelige farger som enhver ser grå og dvask ut i om vinteren. Neitakk.

Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:30   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, dette skal ikke jeg ha. Jeg koker hvis jeg har sjal i halsen, det blir jo så innmari varmt.

Gammel 11-02-11, 21:31   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes stjerner er fint, men jeg hadde aldri betalt 700 kr for et sånt skjerf.

Gammel 11-02-11, 21:34   #11
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Kjempefine sjal, men litt for dyre for min del

Gammel 11-02-11, 21:41   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk det til jul, og bruker det av og til.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:42   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ikke ha stjerneskjerf eller hjerteskjerf. Og særlig ikke hvis alle har det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:48   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg vil ikke ha stjerneskjerf eller hjerteskjerf. Og særlig ikke hvis alle har det.

Ikke jeg heller. Og jeg synes ikke det så fint ut på disse bildene. Dessuten lager jeg mine egne sjal og har sikkert femten stykker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:49   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er flere på jobb som har dette. Jeg synes det er innmari fint, men tror ikke jeg kjøper det når alle de jeg omgås til daglig har det allerede.

Gammel 11-02-11, 21:55   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

700 kroner for et skjerf?

Neitakk, jeg har mange ting som står høyere oppe i køen.

Gammel 11-02-11, 21:55   #17
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg kommer ikke til å kjøpe det, vil ikke ha noe som "alle andre" har.

Gammel 11-02-11, 21:56   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri sett dette sjalet i virkeligheten, og syns ikke det er så fint, så for min del er det ikke aktuelt å skaffe seg et slikt.

:men så liker jeg ikke Odd Molly heller:

Gammel 11-02-11, 21:56   #19
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Har aldri sett det i virkeligheten, men så er ikke jeg en som legger merke til sånn heller

Bruker ikke sånn selv så jeg hadde ikke hatt behovet for det, ei heller hadde jeg vært villig til å betale 700kr for det

Gammel 11-02-11, 21:56   #20
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to med stjerner, ett kjøpt i 2009 (innovative meg) og ett i fjor våres, de brukes masse. Kaldt eller varmt, de er suverene. Har ett med ugler på også. Jeg synes de er verdt pengene, men på jobb er vi endel som har stjerneskjerfene, ja...

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.