|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
![]() Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Vi er to tredjeårs fysioterapistudenter som skal skrive bacheloroppgave, i forbindelse med studien ”Trøste og bære! Motorisk utvikling første leveår”, der vi ønsker å undersøke om barn som har blitt båret mye i bæretøy har utviklet seg på samme måte som barn som ikke har blitt båret like mye. Studien vil bli gjennomført i samarbeid med en fysioterapeut ved NTNU/St. Olavs Hospital, som har gjort liknende undersøkelser tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Lurer jeg også på, min har vandret på to i et års tid nå...
![]() |
#4 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!
Vi har ikke satt noen øvre aldersgrense foreløpig, men det er en fordel å huske litt fra det første leveåret |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Krever det mye tid å være med i denne undersøkelsen, eller er det snakk om utfylling av skjema og ferdig med det, liksom?
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
Undersøkelsen går ut på å fylle ut et spørreskjema med spørsmål om barnet, mageleie, bæretøy, motoriske ferdigheter og om familien. Samt signere et samtykkeskjema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Nja, min har vel strengt tatt bare såvidt begynt å gå langs møbler den siste uken, og den eldste husker jeg ikke så mye annet om enn når hun begynte å gå. Så da får jeg vente litt.
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Barnet mitt var litt prematur og dermed et par måneder forsinket mht utvikling. Bør vi da avstå fra å delta, eller tar undersøkelsen høyde for slikt?
![]() |
#10 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Vil bare minne på at om man ønsker å delta, så send mail: trosteogbare@hotmail.com. Vi ønsker mange deltagere |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
![]() |
Du kan gjerne sende oss en mail, så sender vi deg skjemaet. For deretter og se om det er aktuelt å delta, hvis ikke så kan du bare melde det tilbake |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nybegynner
![]() |
Spørreskjemaet spør etter både fødselsdato og termindato, så du kan gjerne melde deg på |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Jeg kan gjerne hjelpe dere litt.
![]() |
#17 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Svarfrist for studien er 31. oktober |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Hei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Alle som har barn som har begynt å gå, SE HIT!Så bra med tilbakemelding på dette. Og veldig interessant resultat. Er det gjort noen andre undersøkelser om dette, og stemmer dette overrens?
![]() |
|
|