|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Temabryllup?Vi har egentlig aldri snakket noe om bryllup i heimen, men etter 11år som samboere kan vi kanskje vurdere det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Temabryllup?Vi hadde karnevalsbyllup. Kjempevellykket. Jeg var frosk og han... neida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Tema bryllup?
Ja det var de sikkert, så ikke så mye av programmet så |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Temabryllup?Vi kunne heller aldri tenkt oss å ha et tema med utkledning å sånn selv om vi synes det var kult liksom, men har jo sett både på tv og diverse tvsnuttere på nettet hvor flere gjør slike tema greier |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Temabryllup?Temabryllup er vel greit det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Temabryllup?
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Nope, alle vet da at bryllup bare er for damer |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Temabryllup?Vi hadde ikke tema, nei (annet enn god mat, drikke og stemning som flere sier her).
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Temabryllup?Vi hadde nok forresten hatt et tema, for musikk og dekorasjoner, men det er jo fordi vi er sånn, ikke fordi vi syns det ser stilig ut i et bryllup. Gjestene får selvfølgelig ha på seg det de vil.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja altså, litt sånn gjennomgående stil eller tema på dekorasjon osv. er jo en ting, men når jeg hører temabryllup ser jeg for meg at alle skal være utkledt og greier. Det var jeg svarte i forhold til.
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Temabryllup?Svogeren min og samboeren vurderer karnevalsbryllup eller et annet tema som krever utkledning. Det håper jeg de gjør.
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Temabryllup?Jeg synes selvsagt brudeparet kan pynte seg, kirken og festlokalet akkurat slik de vil. Det er først når det legges føringer på gjestenes utseende og/eller fremtoning at jeg synes det kan bli problematisk (eller bent ut kjipt). Jeg synes for eksempel det er lite sjarmerende med bryllupsfest der man må anskaffe nytt antrekk for bare denne anledningen. Jeg bruker ikke 50-tallskjoler til vanlig og hadde ikke blitt veldig fornøyd om jeg måtte sydd, kjøpt eller lånt et slikt bare for å stille i bryllup. Det er dyrt nok (og vanskelig nok å finne et antrekk som passer) med bryllup i utgangspunktet, vanligvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|