Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du dansk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 16:45   #1
Left
Passiv

Standard

Kan du dansk?

Leser faglitteratur på dansk, og er litt usikker på hva følgende betyr:
"Iltbehandling". Er det i samme gate som symptomlindring, eller er jeg helt på bærtur?

Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 16:52   #2
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan du dansk?

Litt på bærtur. Ilt betyr oksygen.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 16:58   #3
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Litt på bærtur. Ilt betyr oksygen.

Det er nesten så jeg må fjerne det innlegget der. Nå ble jeg litt flau hahahaaaaaaaaaa!
Åkkei - da har vi den inne.

Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 19:54   #4
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Du er ikke den første som har stusset på det ordet, altså. Og oksygenbehandling kan jo være god symptomlindring.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 19:57   #5
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det er nesten så jeg må fjerne det innlegget der. Nå ble jeg litt flau hahahaaaaaaaaaa!
Åkkei - da har vi den inne.

Neste gang kan du heller prøve google språkverktøy først.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 19:58   #6
Left
Passiv

Standard

På Møre sier de "ilt" om smerter og vondt, så jeg flesket til

Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 19:59   #7
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

På Møre sier de "ilt" om smerter og vondt, så jeg flesket til

Er du møring?? Og jeg gikk på den jeg også, fordi jeg mener min danske venninne sier ilt om vondter.....men....hun har bodd på møre....

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:02   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg er født på Nordmøre, og bodde der til jeg var 4, og fra jeg var 14 til 18 år, og bodde der nå under sykepleierstudiene mine.
90% av slekta bor der.

Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:04   #9
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aha. En nordmøring. Æ å. Selv om jeg bor i Trondheim.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:12   #10
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Aha. En nordmøring. Æ å. Selv om jeg bor i Trondheim.

Hvor er du fra? Vil du ikke si det her så kan du jo sende pm

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.