Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Fingermat (som kan serveres kald)? Hjelp?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-10, 20:36   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Fingermat (som kan serveres kald)? Hjelp?

Vi skal på nyttårsfest, og skal ha med oss noe fingermat. Altså mat som kan spises uten bruk av tallerkener. Små tannstikker-pinner har vi heldigvis fått tak i, så akkurat det kan brukes. Siden vi ikke kan regne med å få tilgang til ovn, bør maten kunne serveres kald.

Jeg kjøpte en bok om fingermat, men syns det i stor grad er oppskrifter som enten skal være varme, eller mat som krever ganske mye innsats. Og jeg vil gjøre det lett og enkelt.

Vi har tidligere laget små kjøttboller, og det fungerer forsåvidt greit. Men vi har lyst til å prøve noe nytt. Noen som har oppskrift på enkle og velsmakende ting vi kan ta med oss? Som altså helst skal kunne serveres kalde og ikke kreve stor innsats?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.