|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Argh!! "Leamus" på øyet!!For en uke siden så begynte det å dirre litt i venstre øyelokket mitt, av og på. Siden har det økt på, og nå har jeg nesten kontinuerlig "leamus" der. Jeg blir gal!!!
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Svart lapp på øyet, gjerne en med Kaptein Sabeltannmerke. Jeg tror det da går over i løpet av en dag eller to. :hjelpsom:
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Botox.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!
Du tror det, ja.
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Jeg har hatt enkelte perioder hvor jeg har hatt i øyet, i nesten to uker på det lengste. Det er vanvittig plagsomt, og det hjelper ikke å slå seg selv i fjeset. :bidrar:
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Jeg hadde leamus i kinnet i over en uke for litt siden (det kom og gikk). Det var dødsirriterende, men jeg la allikevel ikke merke til når det sluttet.
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Løsningen har jeg ikke, men årsaken er helt sikkert at du har fått gammelmannssyn og trenger bifokale briller.
![]() |
#9 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Jeg hadde leamus på høyreøyet i 3 måneder hver eneste dag, mange ganger om dagen på nå sensommern/høsten. Ja 3 MND, jeg tuller ikke! :gah:
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!JEG HAR SVARET!! ALLE MED LEAMUS SE HER: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Det kan være kalisummangel. :btdt:
![]() |
#15 |
Audacious
|
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Hos meg kommer det med magnesiummangel.
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!For min del gikk det over da jeg begynte å ta magnesiumtilskudd.
![]() |
#17 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Argh!! "Leamus" på øyet!!Som mange andre har skrevet, så er magnesium til hjelp:-) Kjøp på apoteket, og ta en om dagen:-). Kan med fordel gjøres fast, da det ikke er mulig med overopphopning av magnesium i kroppen. Det er også positivt for hjertet:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|