Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg ditt juletre - anno 2010

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-10, 12:28   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Pil

Vis meg ditt juletre - anno 2010

Vi kjøpte juletre i går, lovlig sent og ikke 100 % fornøyd - dog, det kommer seg nok med litt pynt og lys.Treet styles i kveld, når ungene har lagt seg, så kommer jeg sterkere tilbake med bilde da.

I mellomtiden er det kanskje noen ferdigpyntete trær dere andre kan vise frem? Jeg synes det er så koselig med juletrær og synes det i år, som i fjor, passer seg med et galleri for juletrærne i de FP-iske hjem!

Årets tre i Absalone-heimen

Vedlagte bilder
Filtype: jpg juletre_20100.jpg (198,2 KB, 208 visninger)

Sist redigert av Bomull : 22-12-10 kl 22:15. Årsak: Lagt til bilder
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:31   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre - anno 2010

Gammel 22-12-10, 12:39   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Man pynter da ikke treet før i morgen kveld. Ikke vil jeg vise det frem heller, jeg tror det er en smule tassent det treet vi fant.

Gammel 22-12-10, 12:46   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*æsj...får ikke til...*

Gammel 22-12-10, 12:51   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Man pynter da ikke treet før i morgen kveld. Ikke vil jeg vise det frem heller, jeg tror det er en smule tassent det treet vi fant.

Man pynter treet så barna våkner til glansen lille julaften; det er da julen starter - i allefall i denne man sitt hjem!

Vil ikke se tassent tre!!

Niobe: Jeg ser ikke bildet, men det er nok jobben min det er noe galt med, dvs. nettet her; er sperret for så mangt.

Gammel 22-12-10, 12:53   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

*æsj...får ikke til...*

Ikke jeg heller
- Helt håpløst å ta bilde med motlys og masse lys i treet. Dette ble dårlige greier.. Men jeg har 4 sett med lys i treet,(det heter "Du grønne GLITRENDE" - så ja, her glittrer det) ellers går det i mye klart glass og sølv.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Luletre.jpg (143,1 KB, 148 visninger)

Sist redigert av Fløyel : 22-12-10 kl 12:59.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:53   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal legge ut i morgen kveld når det er satt opp og pyntet. Gleder meg veldig! Ikke minst til å legge gavene under og slippe å ha dem i poser overalt.
Niobe: nydelig tre!

Gammel 22-12-10, 12:55   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har linket fra Facebook... Det pleier å fungere..?

Ah, nå ser jeg at Iset kan se bildene. Da er det vel i orden.

Gammel 22-12-10, 12:56   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Mhm ...men bl.a FB er sperret på jobben her, så det er forklaringen jah. Gleder meg til å komme hjem og se da!

Gammel 22-12-10, 12:57   #10
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefint tre, Niobe!

Gammel 22-12-10, 13:00   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har linket fra Facebook... Det pleier å fungere..?

Kan man linke fra FB når man har lukket profil? Jeg trodde ikke det.

Gammel 22-12-10, 13:00   #12
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hoho, her er vårt lille.

Det er blinkende lys i selve granbaret på en måte, og i både kongler og sløyfer. Og i stjernen, selvfølgelig.
Storebror er helt betatt, og SKULLE ha det juletreet, for det snurret!

Først kjøpte de et som var litt større, men det snurret ikke, derfor har vi nå to. Et som snurrer og et som ikke snurrer, men begge blinker og står i.

Ungene ELSKER de, vi voksne er bittelitt mer skeptiske kan man si.

Men, er man i Spania, er man i Spania.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:00   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Fint tre Niobe.
Vi skal pynte i kveld.

Gammel 22-12-10, 13:24   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine trær! Vi skal pynte i kveld, sammen med barna. Det har alltid vært tradisjon i min og mannens familie at barna er med og pynter, så da blir det sånn hos oss også. Tror storebror ville blitt dødsfornærmet om vi hadde pyntet uten han.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:27   #15
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Man pynter treet så barna våkner til glansen lille julaften; det er da julen starter - i allefall i denne man sitt hjem!

Vil ikke se tassent tre!!

Jeg har selvsagt rett og du tar selvsagt feil. Jeg har en tenåring i hus som hadde "drept" meg om jeg hadde tenkt tanken på å pynte treet i dag. Hun skal våkne opp til nypynta tre på julaften. At hun legger seg ca 4 timer senere enn oss voksne tar hun ikke hensyn til.

Gammel 22-12-10, 13:59   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Årets tre. Donald Duck-symmetrisk, eldgammelt plasttre, arvet etter mormor. Pyntet av en ivrig syvåring, og litt rettet på av en mamma.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 15:15   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan i grunnen like gjerne legge inn bildet av treet fra i fjor hvis jeg skal bidra, for hos oss er det "same procedure as last year".

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 16:22   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Absalone har rett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 16:31   #19
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg kan i grunnen like gjerne legge inn bildet av treet fra i fjor hvis jeg skal bidra, for hos oss er det "same procedure as last year".

Voldsomt som jeg quoter deg i dag Treet er prikk likt som i fjor.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0205.jpg (200,0 KB, 99 visninger)
Filtype: jpg IMG_0204.jpg (187,8 KB, 89 visninger)

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 16:36   #20
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Voldsomt som jeg quoter deg i dag Treet er prikk likt som i fjor.
Minstejenta har også sitt eget lille tre i loftstuen som hun får bestemme helt selv hvordan skal se ut.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.