|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Chipoo - skal vi?Det viser seg at min mor er allergisk mot sin vakre, lille Chipoo-gutt (Puddel og Chihuahua blanding)og trenger noen som kan adoptere han. |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Lufte om morgenen, lengre tur på ettermiddag og lufte på kvelden.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Jeg har SÅ lyst. |
![]() |
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Åhelledussen! Helt klart et rungende JA fra meg!
![]() |
![]() |
#5 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Jeg stemmer også for, han er jo helt nydelig, og det høres ut som du har både veldig lyst og kapasitet til å ha ham. Det å gå ut kl 7 i helgene er ikke sikkert du trenger, alle hundene jeg har hatt har blitt b-hunder etterhvert som de har bodd hos meg, og det er heller jeg som må dra dem opp om morgenen enn at det er de som kommer og vekker meg.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Ja, han er et herlig lite vesen, som alltid er klar for å leke, og som logrer med hele seg når vi kommer. Han gråter lenge når vi går ut, selv om moren min er igjen inne |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Åhh, nydelig var han jo! JAAAAA! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?
Vi får ta noen runder på kammerset. Vi er jo 3 mot en, men det teller vel ikke, for de to yngste kan jo ikke ta så mye ansvar for han. Storebror på 7 kan sikkert klare å ut og lufte rundt her, men kan jo ikke få så mye ansvar i så måte, så det er far som må overtales. |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Ja! Så nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Jeg er oppvokst med puddelhund, både mellomstor og liten, og de er så kjælne og lekne og smarte ( i hvert fall sammenlignet med spanielen vi hadde).
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Og fine sambo ringte i sted, og sa at vi kunne ta han hvis jeg virkelig hadde så lyst - og det har jeg jo |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Og så må jeg vel søke boligstiftelsen hehe, og håpe at de går med på det. Overrasket hvis ikke egentlig. Det er lov å ha dyr her. |
![]() |
![]() |
#14 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Hvor gammel er den? Har den vært hjemme alene før? Hvis ikke må du ha det i bakhodet altså, at du ikke bare kan gå fra den når du må på jobb. En hund krever skikkelig alene-hjemme-trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
Han er vant til å være hjemme alene i flere timer allerede, så det er ikke noe problem. OG jeg kan i starten løpe hjem i matpausen å lufte stakkaren vettu. Da får han seg et lite avbrekk. |
![]() |
![]() |
#16 |
Nå også i farger
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Og det er ikke det å gå på do som er problemet med å være hjemme alene altså, det er ensomheten. Vi har to hunder, nettopp av den grunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Det tror jeg skal gå fint. Hvis ikke så får vi ta det når det dukker opp. Det er vel ikke så mye mer jobb med to sånne rakkere enn med en. |
![]() |
![]() |
#18 |
Nå også i farger
Ja, da hører det jo ut som om han er trent til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nå også i farger
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Ellers må jeg si han var en vakker liten tass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Chipoo - skal vi?Ja, han er utrolig vakker, og har et skjønt vesen. En morsom, nysgjerrig og leken liten tass, som nok kommer til å gi oss veldig mye mer gleder enn strev |
![]() |
![]() |
|
|