|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneJeg er så l-e-i av ullstrømpebukser som siger ned i livet, ullstrømpebukser som, fordi de sklir ned i livet, får hull i skrittet. Jeg er l-e-i av ullstrømpebukser som ikke holder mer enn to vask og jeg vil ikke bruke bomull om vinteren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneFinnes det forresten noe ala nøstebarn sine ullribbebukser til voksne? Sånn til kriseløsning på iskalde dager?
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksne
Jeg har Nøstebarn ullribb til meg selv.
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
Nøstebarns sine ribbestrikkede leggvarmere, f.eks? (Noe sånt er det vel mulig og strikke selv også da.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneJeg er veldig fornøyd med Pierre Robert-ullstrømpebuksene mine. Hvis man ligger ribbede/mønsterstrikkede strømpebukser, altså. Jeg har også noen i merinoull som er kjøpt på parfymeri. Husker såklart ikke merket, men de er altså litt tynnere, og ikke mønsterstrikket.
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneFarge og mønster spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg har hørt ymse og PR, men skal forsøke en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneWoolford sine er gode og veldig holdbare. De kjøper jeg på en lokal undertøysforretning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksnePierre Robert sine synes jeg fort siger, og nupper. Men de er jo billige, så jeg har et par av de.
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
Det har jeg ikke lagt merke til, og jeg har vasket mine mange ganger (i ullvaskeprogram med Nøstebarn-ullvask).
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneÅ, jeg vil gjerne ha tips på strømpebukser som ikke er for stramme i livet. Så du kan godt klage over de du ikke er fornøyd med!
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneJeg synes de fra Lindex er gode. Det er ullblanding da. Men de sitter godt iallefall? HM sine var ikke særlig bra.
![]() |
#17 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneJeg er veldig fornøyd med de fra MP og fra Woolford.
![]() |
#19 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneJeg er veldig fornøyd med Pierre Robert sine,
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Anbefal meg gode ullstrømpebukser til voksneKjøper du dem store nok? Jeg kjøper største størrelse selv om jeg er M. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|