Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp, billige regntrekk til OTH?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 15:18   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp, billige regntrekk til OTH?

Jeg oppdaget i morges at det er gått HULL øverst i regntrekket på vogna, og det pøsregner jo her nå. Hvor kan jeg få tak i et regntrekk til en rimelig penge? Hyl.

Gammel 14-12-10, 15:25   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, billige regntrekk til OTH?

Lappe med gaffatape (eventuelt noe mer egnet) dersom resten av trekket er i god stand?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:04   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser jo utrolig shabby ut men er bedre enn ingenting. Tusen takk for tipset. Jeg får gå ut på jakt til helgen.

Gammel 14-12-10, 16:07   #4
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Enten nytt OTH-trekk, det selger de på Barnas hus. Eller kan du jo kjøpe ett universaltrekk, ett sånt blått, som er til forovervendt vogn. De koster vel 399, tror jeg.

Gammel 14-12-10, 16:08   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

399,-? Hjelp, det er jo svindyrt synes jeg. Får vente litt. Det føles så bortkastet når vi kun bruker vogna til og fra barnehagen, ellers aldri. Men jeg kan se på Finn også, sånn i tilfelle. Takk for tipset, i hvert fall.

Gammel 14-12-10, 16:10   #6
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ovar overrasket over det jeg og. Trodde ikke det skulle koste mer enn 199 kr. Men det fra OTH er mye dyrere da.

Gammel 14-12-10, 16:12   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, sånne blå/sorte trekk trodde jeg kostet veldig lite. Da hadde jeg heller kjøpt det til OTH, ser det koster bare en femtilapp mer. Urk altså! Og de er jo så åpne foran, det regner jo inn? Det fra OTH dekker jo helt. Nei jeg får heller gå rundt og se shabby ut med gaffateip da.

Gammel 14-12-10, 19:50   #8
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.lilleprinsen.no Ida T regntrekk, sort med logo kr 216,-

Kommer vel porto i tillegg, men det kan vel ikke bli all verden ?? Men det passer kanskje ikke til OTH ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.