|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Tre nøtter til Askepott - beste julefilm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmJeg ELSKER denne, og må ha den med vært år. Resten av familien derimot, rømmer rommet når den kommer på. Men ingen jul uten!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
*_*
|
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmJeg liker den godt, men med en ironisk distanse. Nettopp på grunn av fortellerstemmen, tror jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmBeste julefilmen <3 På tross av at fortellerstemmen er litt spesiell så tror jeg ikke det hadde blitt det samme og se den uten.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmJeg elsker den filmen, men etter at vi selv begynte å arrangere jul har jeg ikke fått sett den. I år skal vi til min far, og ungene har blitt større. Kanskje jeg får tid til det igjen.
![]() |
![]() |
#8 |
er her
|
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmDen er og blir ekte julestemning. Men den er ikke speislet god sånn egentlig, men jeg må ha den på og gløtte litt innimellom. Det samme med reisen til julestjernen og Disney timen.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilm
Du er ikke alene. Jeg orket aldri å se mer enn noen minutter av den da jeg var liten. Noe så gudsjammerlig kjedelig.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmEnda en hater melder seg. Den filmen er jo truly crappy. Det er en film Aune Sand ville vært stolt av å ha produsert. Og med den hysteriske "Askøpååååt, Askøpåååååt!"-falsettdubbingen så blir den jo virkelig en kalkun av dimensjoner. Desverre ikke så kalkun at den tipper over i moro, bare dum kalkun.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmJeg synes den er koselig, jeg. Javisst er den dårlig, men den hører liksom med likevel. Vel å merke kun på julaften, aldri ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmJeg har den på dvd.
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilmFilmen er crappy så det holder, men ingen jul uten allikevel. Enkelte ting MÅ man bare ha med seg i julen, samme hvor crappy de er. Jeg har den alltid stående på i bakgrunnen, sitter ikke pal i sofaen og ser på, det orker jeg ikke. Men jeg har den altså på, for jeg må HØRE den og se litt innimellom.
![]() |
|
|