Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Imponerende meny

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 17:36   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Imponerende meny

Kjørte forbi en nyåpnet Italiensk restaurant utenfor byen og kunne lese av plakaten på utsiden : Biffsnadder, kyllingsnadder, tacosnadder og hvitløksnadder.
Snakker om meny og for en fantasi Hellstrøm hadde nok blitt imponert.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 17:39   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Imponerende meny

Italiensk, sa du?

Gammel 13-11-10, 17:48   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Italiensk, sa du?

Da vi så dette så stoppet vi og så inn. Ingenting som tydet på at dette var italiensk langt mindre de to av personalet som vi skimtet innenfor.

Gammel 13-11-10, 17:50   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke mye italiensk akkurat.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 17:56   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Yummi.

Gammel 13-11-10, 18:11   #6
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hørtes ikke mye italiensk ut nei.

Sissel er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 18:45   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 18:50   #8
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Ah, tyrkisk!

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 18:53   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hujja. De er neppe italienere de som jobber der heller. Mer tyrkere, men det selger mer om de kaller det italiensk fremfor tyrkisk eller kurdisk osv. Hvor var dette, sa du?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 19:07   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, det hørtes, eh, snadder ut.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 20:14   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er så kjipt at ingen italienske restauranter har skikkelig autentisk italiensk mat. Joda, de har pasta og pizza og sånt og det er vel italiensk nok. Men hvor er de deilige piadinaene, panzerottiene og alt det andre digget jeg kjøper i Italia? Mannen min, som er halvt italiensk, har i mange år halvdrømt litt om å starte en ekte italiensk restaurant med nettopp disse spesialitetene på menyen siden det ikke er å få tak i ellers. Men det blir med drømmen, det er jo skikkelig arbeid og risiko å starte noe sånt.
Gosj, som jeg savner skikkelig panzerotti. Glovarm fritert deig fylt med smeltet mozarella og ferske tomater.

Gammel 13-11-10, 20:59   #12
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det er så kjipt at ingen italienske restauranter har skikkelig autentisk italiensk mat. Joda, de har pasta og pizza og sånt og det er vel italiensk nok. Men hvor er de deilige piadinaene, panzerottiene og alt det andre digget jeg kjøper i Italia? Mannen min, som er halvt italiensk, har i mange år halvdrømt litt om å starte en ekte italiensk restaurant med nettopp disse spesialitetene på menyen siden det ikke er å få tak i ellers. Men det blir med drømmen, det er jo skikkelig arbeid og risiko å starte noe sånt.
Gosj, som jeg savner skikkelig panzerotti. Glovarm fritert deig fylt med smeltet mozarella og ferske tomater.

Der skrev du det jeg skulle skrive.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:30   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 03-12-10, 19:38   #14
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Landet vårt flommer jo over av dårlige restauranter!
Syns det sier mye mer om oss som bor her, enn restaurantene egentlig.
Restaurantene/gatekjøkkenene er vel startet på bakgrunn av det folk vil ha.

Her vi bor er det i alle fall prøvd ut mange ganger å starte relativt greie spisesteder med litt dyrere mat, og steder med litt mer kvalitet når det kommer til menyen, men de går jo ikke. Den "italienske" pizzasjappa der de lager all saus av en base, og porsjonene er store nok til å mette en familie pr porsjon, ja en går som varmt hvetebrød. Jeg skjønner ikke at folk gidder å stappe i seg så sykt mye søppelmat når de først skal ut og spise jeg. Sånn mat er mest egnet til "dagen derpå" spør du meg.
Forstå det den som kan. Det frister ikke akkurat å gå ut og spise i denne byen i alle fall.

Gammel 03-12-10, 20:48   #15
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

HVER gang jeg ser denne tråden klikker jeg på den automatisk for å se en imponerende meny. Like skuffet hver gang!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:29   #16
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Landet vårt flommer jo over av dårlige restauranter!
Syns det sier mye mer om oss som bor her, enn restaurantene egentlig.
Restaurantene/gatekjøkkenene er vel startet på bakgrunn av det folk vil ha.

Tanken på hva som var av ingredienser/ råvarer i denne "flotte" menyen gjorde at vi overhodet ikke ble fristet til å gå inn og ei senere heller når vi har passert. At det er så mye billigere å spise på slike steder tviler jeg på.
Ja jeg er enig med deg at siden disse spisestedene holder hodet over vannet så sier det endel om manges spisevaner.
Men jeg har en optimistisk tro på at dette kanskje er i ferd med å snu.

Gammel 03-12-10, 22:32   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner ikke hva som er greia med alle disse "snaddermenyene". Er det så mange som liker det altså?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:36   #18
Michelle
X First Lady

Standard

Neste gang vi passerer så får jeg ta et bilde av plakaten med menyen utenfor om den er der fortsatt.

Gammel 03-12-10, 23:18   #19
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror at folk vil få en bedre bevissthet på kvalitet etter Hellstrøm-programmene. Jeg håper i allefall det. Vi godtar ikke hva som helst lenger.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:36   #20
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg tror at folk vil få en bedre bevissthet på kvalitet etter Hellstrøm-programmene. Jeg håper i allefall det. Vi godtar ikke hva som helst lenger.

Ja han har nok fått opp øyene på mange.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.