|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Lindex priser opp undertøyet sitt før julEr ikke det ganske frekt? Jeg var innom Lindex for å kjøpe en underkjole, og så plutselig at jeg hadde betalt 50 kr mer enn det som sto på prislappen. Da jeg gjorde kassen oppmerksom på der fikk jeg vite at de var priset opp, og det skulle vært limt på en lapp over prisen.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før jul
Den kampen gadd jeg ikke ta med de der og da. For de verken beklaget eller tilbød seg noe slikt. Hadde jeg hatt bedre tid hadde jeg selvfølgelig forlangt pengene tilbake og gått et annet sted.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julDet forklarer litt var å kjøpte en underkjole i går og så prisen var 298 og en stømpebukse . Da jeg kom hjem så jeg det sto 348 kr og lappene var borte . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julDette er en sak for VG.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julFrekt, ja, men slik er det jo nesten med alle varer som folk handler mer av før jul.
![]() |
#8 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julDe burde solgt den til prisen som stod på prislappen.
![]() |
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
Viss det bare er ein vare som er feilprisa og resten av same vare har riktig pris, vil ein kunne bruke det argumentet. Viss alle varene av ein sort er feilprisa, har kunden rett på å få det til den prisen. Då eg jobba i butikk, var det derfor veldig viktig å rette opp prisane, etter kampanjer. Men eg har fleire gonger diskutert dette med butikkpersonale, utan å nå fram. Så det blir ikkje håndheva.
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
På den lista har de i hvertfall lansert det som et eget produkt. Her var der ikke "julebordsunderkjoler", men samme produkt som de selger ellers. Jeg vet det er vanlig, men ble sur for det.
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julDet var virkelig frekt ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julMed all grunn til å bli sur. Det er selvsagt at prisen på hylla eller prisen på etikettene gjelder. Jeg skjønner ikke at butikker tør å håndheve noe annet.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julBedøk 101 dette... Ser egentlig ikke noe galt i det. Mange butikker er også helt avhengig av julesalget for at man på slutten av året skal gå i pluss.
![]() |
#14 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julKan du ikke ringe til VG og fortelle det? Adventen din er jo ØDELAGT nå.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julmrc: jeg har selv jobbet i retail, og det er slett ikke vanlig at man gjør dette blant småbutikker. Jeg tror det i all hovedsak dreier seg om kjedene, og de gjør det slett ikke for å overleve.
![]() |
#16 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julSuperfrekt. Men sånn på siden så ser jeg at en del er satt ned også. Uten at det er markedsført som salg eller tilbud. Damer finner jeg til 59,- nå, jeg vil tro det er nær en 50-lapp mindre enn vanlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
Det er viktig å huske at man må betale ekstra for god kvalitet da.
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lindex priser opp undertøyet sitt før julDet er slett ikke uvanlig. Jeg har jobbet i en typisk "gavekurv"-butikkjede, og der fjernet vi de billigste kurvene når det nærmet seg julaften, og satte opp prisen på de som var i butikken. Og det solgte selvsagt som hakka møkk til folk på gavejakt i siste liten.
![]() |
![]() |
#20 |
bits and pieces
|
Enig med deg i det altså. Rakk vi ikke rette opp i prisene etter tilbud så fikk kundene tilbudspris.
![]() |
![]() |
|
|