Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor mye kan det koste å få undersøkt en hamster hos dyrlegen?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-10, 20:39   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mye kan det koste å få undersøkt en hamster hos dyrlegen?

Jeg har vært til dyrlege med hamster før, men det er godt og vel 17 år siden. Hamsteren vår har fått en kul på hoften, og selv om hun er i fin form, spiser godt og virker som vanlig, så bør jeg vel kanskje få det sjekket. Jeg kan jo ringe på mandag og be om en ca. pris, men i mellomtiden lurte jeg på om dere visste noe?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 20:46   #2
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye kan det koste å få undersøkt en hamster hos dyrlegen?

Rundt et par hundre, vil jeg tro.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:24   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vel betalt en 400-500 kr hver gang jeg har vært til dyrlegen med hamsterene våres. Da har de som regel også fått med medisin.

Gammel 20-11-10, 21:30   #4
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde en rotte full av kuler (svultser). Tok den til dyrlegen og betalte noen hundre kroner for at hun skulle fortelle oss at siden rotta spiste og drakk som normalt uten vondt så kunne den bare få avslutte livet naturlig.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 22:17   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi betalte 1000 kroner for undersøkelse og medisiner (som ikke virket) for hamster med lungebetennelse for seks-sju år siden.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:39   #6
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

400,- for drypp av 3 dråper middmiddel på pelsen til rotta. Så tilbake 1 uke etter for ytterligere 3 dråper og nye 400,- Mannen holdt på å gå i bakken da jeg fortalte det Koster å ha husdyr!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:37   #7
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

400,- for ultralyd på marsvinet vårt. Fikk vite at det var minst 2, mest sannsynlig 3, og kanskje 4 unger inni der. Jeg var bekymret fordi jeg trodde hun gikk langt på overtid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.