|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Hvilken type hjelm til akematter?Junior får akematte til jul, men det står i alle annonser at man må huske hjelm? Er det vanlig slalåmhjelm da? Hockeyhjelm?
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken type hjelm til akematter?
Mener gutta også har slalomhjelm når de aker kjelke ja. Men nå har de fått hockeyhjelmer også og jeg vil tro lillebror heller vil ha den (uten gitter da) siden den er gul
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken type hjelm til akematter?Hm, dette har jeg ikke tenkt på engang...
![]() |
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken type hjelm til akematter?
Nei. Bare når de kjører kjelke i bratte bakker og hvor det er en del folk
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type hjelm til akematter?Jeg har ikke sett noen med hjelm her hos oss. Små bakker, da - type kun en som renner av gangen. Er det lengre bakker hos dere? Hvis bakken er så lang at det ikke er sånn at et barn aker om gangen så er kanskje ikke hjelm så dumt? Er det et sånn superfort akebrett?
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvilken type hjelm til akematter?Ikke vanlig akebrett, men slike surfebrett som de ligger på. Og som de får veldig stor fart på. Jeg ser ikke for meg at han skal bruke hjelm på rattkjelken, men på dette brettet, som man heller ikke har så store styremuligheter på, så tror jeg at vi begynner med hjelm og så ser det ann...
![]() |
|
|