|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Eg har akkurat sikra oss billetter til halv pris. Planen er at storesøster og pappaen ser Legenden om Vaktuglen, og eg og lillesøster ser Sammys eventyr. Utvalget var ikkje all verden her, og alle barnefilmane går i 3D. Lillesøster har aldri prøvd det før, så det skal bli interessant å sjå kva ho synest om det.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Åh herregud, jeg har ventet på den dagen i evigheter men trodde ikke det ble noe av denne måneden siden jeg ikke har sett noe inne på kinosidene. Nå så jeg det, men de har jammen gjemt reklamen godt. Tidligere har de jo reklamert i hode og ræv for den dagen, nå så jeg det knapt!
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Her går det ikke an å bestille billetter før på torsdag. Jeg skal forsøke å få med meg Poden på en film, og hvis jeg får barnevakt tenker jeg at det blir kino på kvelden også.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Vi skal i bursdag, så da får vi ikke gått på kino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Står på egne ben
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Kinoens dag er bestandig første lørdagen i november. Vi skal på kino hele familien. Mulig vi deler oss på to filmer, vi får se hva som skal gå når. Hos oss har det ikke blitt lagt ut billetter for lørdagen ennå. Vi er bestandig på kino på kinoens dag. Jeg synes det er dyrt å gå på kino om vi skal hele familien ellers, så det blir ikke akkurat ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Åja, mannen skal ut og spille Softgun den dagen.
![]() |
#8 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Her har vi bare èn kinosal,og det eneste jeg har funnet så langt,er Knerten gifter seg,den går klokka 9 på morgenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Så dumt at Toy Story og Shrek har 7-årsgrense
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?
Du trenger ikke å ha sett den forrige filmen om knerten for å ha glede av "Knerten gifter seg". Jeg og ungene (3 og 5 år) var og så denne og de koste seg.
![]() |
![]() |
#13 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?jeg tenkte meg på kino med snuppa for å se knerten, vi har ikke sett den enda.. men venter på svar fra barnevakten om hun kan passe mini.
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Poden vil se Knerten gifter seg. Det er for så vidt greit, men han liker jo egentlig ikke annet enn tegnefilmer. Han klarer ikke holde fokus gjennom en hel film med ordentlige mennesker.
![]() |
#15 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Det går ikke en eneste film jeg har lyst til å se på den lokale kinoen.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg kan fylle på med en søt historie fra knertens først ikke-tegnefilm på kino. Han får en STOR bøtte popcorn (vi kjørte samme taktikk som deg). Han sitter der blid og fornøyd. Etter 40 minutter har han omsider spist opp da kommer de bevingede ord, og han sier det høyt: "MAMMA, JEG ER FERDIG. KAN JEG GÅ FRA NÅ?"
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
Fantastisk.
![]() |
#19 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?Mannen og jeg skal til bergen på kjærestetur,og hadde faktisk tenkt oss på kino på lørdagen. Jeg ser at varg veum filmen enda går i bergen,så da blir det nok den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Står på egne ben
Min 4-åring har sett Tøy Story 3 og synes den var kjempefin. På 7-års aldersgrense kan du gå fra 4 år så lenge det er med voksen. Da er det opp til den voksne og vurdere om filmen passer for ungen sin før en går på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|