Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 21:59   #1
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Eg har akkurat sikra oss billetter til halv pris. Planen er at storesøster og pappaen ser Legenden om Vaktuglen, og eg og lillesøster ser Sammys eventyr. Utvalget var ikkje all verden her, og alle barnefilmane går i 3D. Lillesøster har aldri prøvd det før, så det skal bli interessant å sjå kva ho synest om det.

Eg kunne godt tenkt meg og gått med samboeren min om kvelden og, men den einaste filmen som frista var Trolljegeren, og den går kl. 17.30. Temmelig dumt klokkeslett når ein har unger.

Gammel 01-11-10, 22:06   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Åh herregud, jeg har ventet på den dagen i evigheter men trodde ikke det ble noe av denne måneden siden jeg ikke har sett noe inne på kinosidene. Nå så jeg det, men de har jammen gjemt reklamen godt. Tidligere har de jo reklamert i hode og ræv for den dagen, nå så jeg det knapt!
Jeg vil nemlig prøve å ta med meg 2,5-åringen min på kino nå, og da er det greit med halv pris i tilfelle han skaper seg og må ut av salen, greit å ikke tape for mye penger, hehe. Vi får se, men kino blir det uansett på eldste (og meg) den dagen!

Gammel 01-11-10, 22:12   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her går det ikke an å bestille billetter før på torsdag. Jeg skal forsøke å få med meg Poden på en film, og hvis jeg får barnevakt tenker jeg at det blir kino på kvelden også.

Gammel 01-11-10, 22:33   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal i bursdag, så da får vi ikke gått på kino.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 22:38   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg har barnevakt!
Da har jeg altså en kinodate på lørdagskveld.

Gammel 01-11-10, 22:42   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kinoens dag er bestandig første lørdagen i november. Vi skal på kino hele familien. Mulig vi deler oss på to filmer, vi får se hva som skal gå når. Hos oss har det ikke blitt lagt ut billetter for lørdagen ennå. Vi er bestandig på kino på kinoens dag. Jeg synes det er dyrt å gå på kino om vi skal hele familien ellers, så det blir ikke akkurat ofte.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 22:44   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, mannen skal ut og spille Softgun den dagen. *hater Softgun*

Gammel 01-11-10, 23:14   #8
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Her har vi bare èn kinosal,og det eneste jeg har funnet så langt,er Knerten gifter seg,den går klokka 9 på morgenen Mine to vil ikke se den filmen,så vi kan visst se langt etter kino den dagen. Får følge med litt utover i uken og se om det kommer noe mer interessant.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 23:20   #9
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja vi skal på kino, om vi ikke får barnevakt så blir det film for hele familien på dagen, får vi barnevakt , drar jeg og mannen på kvelden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 04:28   #10
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så dumt at Toy Story og Shrek har 7-årsgrense Knerten gifter seg har ingen aldersgrense, men storejenta på fire, har ikke sett den forrige filmen om KNerten...

Gammel 02-11-10, 06:46   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

Så dumt at Toy Story og Shrek har 7-årsgrense Knerten gifter seg har ingen aldersgrense, men storejenta på fire, har ikke sett den forrige filmen om KNerten...

Du trenger ikke å ha sett den forrige filmen om knerten for å ha glede av "Knerten gifter seg". Jeg og ungene (3 og 5 år) var og så denne og de koste seg.

Gammel 02-11-10, 07:07   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Lillemann hjemme denne helga, så da blir det dårlig med kino på oss.

Gammel 02-11-10, 07:22   #13
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg tenkte meg på kino med snuppa for å se knerten, vi har ikke sett den enda.. men venter på svar fra barnevakten om hun kan passe mini.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 08:08   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Poden vil se Knerten gifter seg. Det er for så vidt greit, men han liker jo egentlig ikke annet enn tegnefilmer. Han klarer ikke holde fokus gjennom en hel film med ordentlige mennesker.
Vi får kjøpe den største bøtta med poppkorn. Da sitter han i hvertfall ut filmen.

Gammel 02-11-10, 08:15   #15
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det går ikke en eneste film jeg har lyst til å se på den lokale kinoen.

Gammel 02-11-10, 08:20   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Poden vil se Knerten gifter seg. Det er for så vidt greit, men han liker jo egentlig ikke annet enn tegnefilmer. Han klarer ikke holde fokus gjennom en hel film med ordentlige mennesker.
Vi får kjøpe den største bøtta med poppkorn. Da sitter han i hvertfall ut filmen.

Jeg kan fylle på med en søt historie fra knertens først ikke-tegnefilm på kino. Han får en STOR bøtte popcorn (vi kjørte samme taktikk som deg). Han sitter der blid og fornøyd. Etter 40 minutter har han omsider spist opp da kommer de bevingede ord, og han sier det høyt: "MAMMA, JEG ER FERDIG. KAN JEG GÅ FRA NÅ?"

Men; han klarte faktisk å sitte forholdsvis rolig gjennom hele knerten gifter seg samtidig som han bare delte en liten popcorn med søsteren sin.

Gammel 02-11-10, 08:26   #17
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Hm, kanskje vi skal ta oss en tur på kino.

Gammel 02-11-10, 08:51   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kan fylle på med en søt historie fra knertens først ikke-tegnefilm på kino. Han får en STOR bøtte popcorn (vi kjørte samme taktikk som deg). Han sitter der blid og fornøyd. Etter 40 minutter har han omsider spist opp da kommer de bevingede ord, og han sier det høyt: "MAMMA, JEG ER FERDIG. KAN JEG GÅ FRA NÅ?"

Men; han klarte faktisk å sitte forholdsvis rolig gjennom hele knerten gifter seg samtidig som han bare delte en liten popcorn med søsteren sin.

Fantastisk.

Poden kan sitte i ro lenge om det er noe som fenger, men da er det gjerne film som er delt opp i episoder som Små Einsteins og slikt. Jeg tror ikke han får med seg handlingen i lengre filmer. Er han litt slow?

Jeg var også en sånn som likte tegnefilm og episodeoppdeling bedre enn langfilmer, egentlig. Helt fram til jeg var 11, 12 år, tror jeg. Kanskje jeg er slow også?

Gammel 02-11-10, 09:01   #19
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen og jeg skal til bergen på kjærestetur,og hadde faktisk tenkt oss på kino på lørdagen. Jeg ser at varg veum filmen enda går i bergen,så da blir det nok den.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 09:09   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

Min 4-åring har sett Tøy Story 3 og synes den var kjempefin. På 7-års aldersgrense kan du gå fra 4 år så lenge det er med voksen. Da er det opp til den voksne og vurdere om filmen passer for ungen sin før en går på den.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.