Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Anbefal meg en snerten konebil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-10, 18:04   #1
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Anbefal meg en snerten konebil

Vi som ikke hadde behov for to biler har nå innsett at det er VELDIG praktisk med to. Arvet en 25 år gammel Mazda etter svigerfar i vår og etter det har logistikken i familien vært veldig mye enklere. Nå er den på vei til skraphaugen for den overlever ikke en vinter.

Fra før har vi en Plymout Grand Voyager 7-seter. Den dekker det vi har av behov for bagasjeplass og frakting av unger hit og dit. Det jeg vil ha nå er en liten snerten bybil. Sånn ca Mercedes A-klasse størrelse. Rundt 2003 eller nyere og ikke altfor dyr.

Noen som har tips?

Gammel 29-10-10, 19:11   #2
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en snerten konebil

Hva med en liten Golf? Ikke mye bagasjeplass, men frakter unger og treningsklær dit de skal!

:uerfaren Synnemor uten konebil:

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 19:33   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 29-10-10, 19:33   #4
vestlandsfanden
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2010
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

En bil som selger utrolig godt i hele Europa unntatt Norge: Renault Clio.
Mest solgte småbil i Sverige i år.
Med 1.2 TCE 100hk (bensinturbo) er den en artig liten sak. http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=21953981.

Ikke mye å frykte for kvaliteten heller:
http://www.maengelreport.com/index.php?id=15&L=1
http://www.compedion.de/renault-clio...port%e2%80%9d/

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 19:59   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Hva er "ikke alt for dyr"?

Gammel 29-10-10, 20:09   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min Toyota Corolla. Lite tull med Toyotaer.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 20:11   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Toyota Yaris

Gammel 29-10-10, 20:22   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mazda 2, Mazda 3 eller honda Jazz

Liker honda Jazz sine seter som gir veldig god bagasjeplass om man trenger det.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 20:27   #9
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg slår et slag for SEAT som alltid, billigere enn Golf og Audi, samme delene, og veldig stabile!

Gammel 29-10-10, 21:25   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Mini.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 21:30   #11
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hva er "ikke alt for dyr"?

Helst under 100'

Kikker på diverse på Finn.no nå. Høre litt med pappa hva han mener også tenker jeg, han er bilmekaniker og har litt peiling på hva det er mye problemer med. Det er bare at han hater sånne microbiler som han kaller det.

Mini er drømmebilen da, men tviler på at det blir den. Det er veldig lite Mini'er til salgs brukt og jeg vil helst ha 4/5-dørs

Gammel 29-10-10, 21:35   #12
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger den nye Audi A1. Den skal komme med fire dører til neste år.

Bilbladet som kommer som innstikk til Finansavisen (tror jeg det er), som heter Motor, hadde en test av småbiler nå nylig. De testet den nye Fiat-en (dødssøt!), Mini Cooper, Citröen og A1 , og da vant A1. Men Mini gjorde det også bra. Fiat ble sagt å være for den motebevisste, men var litt trang. Men kul er den!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 21:35   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, sorry. Jeg skrev svar før jeg så det med prisen. Jeg kom jo bare drassende med nye biler.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.