Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly - så skuffa

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 16:14   #1
tiril
Passiv

Ulykkelig

Odd Molly - så skuffa

ser jo gravid ut i alle tunika`ne jo
(Og det er jo ikkje gøy,når man ikkje er det!)
..snufs...fekk anledning til¨å prøve og faktisk kjøpe en del plagg derifra. Og så ødelegger dei forbanna store flodhest puppane alt!

Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 18:45   #2
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd molly-så skuffa

Kan ikke annet enn å gi deg en trøsteklem.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 18:47   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff da, så ergerlig! Skjönner godt at du ble skuffa. Det er kanskje en mager tröst, men du får i alle fall sikkert solgt klärne her inne dersom du ikke vil bruke dem.

Gammel 18-02-07, 18:53   #4
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Huff da, så ergerlig! Skjönner godt at du ble skuffa. Det er kanskje en mager tröst, men du får i alle fall sikkert solgt klärne her inne dersom du ikke vil bruke dem.

kjøpte dei ikkje(formulerte meg litt klønete). En del av dei var kjempe skjønne,men så sto tunikaen rett ut pga dei puppane. Nevn en fordel med store puppar. Nei det finnes ikkje spør du meg

Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 19:28   #5
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

kjøpte dei ikkje(formulerte meg litt klønete). En del av dei var kjempe skjønne,men så sto tunikaen rett ut pga dei puppane. Nevn en fordel med store puppar. Nei det finnes ikkje spør du meg

Her er en fordel iallefall: Kløft!

Hilsen ei uten kløft

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 12:37   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånn er det her og. Har rumpe og pupper. Dermed så ser jeg svær/gravid ut i alt som ikke framhever midjen.
Tror tunika er finest på veldig slanke personer eller folk med litt rettere figur.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 14:08   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Sånn er det her og. Har rumpe og pupper. Dermed så ser jeg svær/gravid ut i alt som ikke framhever midjen.
Tror tunika er finest på veldig slanke personer eller folk med litt rettere figur.

DEN tanken har slått meg og .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 19:55   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly - så skuffa

Så synd at ikke du kjøpte da! For jeg kunne kjøpe feilkjøpene dine Jeg ser sikkert gravid ut jeg og, men pytt pytt!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 20:04   #9
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Menn er gale etter de?

Gammel 20-02-07, 20:11   #10
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Så kjipt da.

Gammel 20-02-07, 20:47   #11
tiril
Passiv

Standard

Helt einig! såååååå urettferdig!

Fordeler...hm ja..joda greit med kløft, men ikkje særlig morsomt når folk (spes.menn då)omtrent holder på å ramle oppi den. Kjekt å prate med folk som ser deg rett inn i kløfta
(Joda det var vel en foredel før eg fekk fast følge og var på sjekkaren hehe)

Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 20:55   #12
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror faktisk det er vanskeligere å kle en kropp med mye kurver...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:01   #13
tiril
Passiv

Standard

Jeg tror faktisk det er vanskeligere å kle en kropp med mye kurver...

Ja gjett då. Synes det er helt håpløst med feks skjorter. Passer aldri! Den einaste skjorta eg har passa i fant eg då eg var gravid faktisk. Mulig eg bør gå gravid resten av livet....?

Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 19:49   #14
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Har samme problem med mye OM, og så mega-storpuppet er jeg ikke. Ser gravid ut, og når jeg løfter armene sitter halve skjortet over fortrinnene - festligt

Men den ene OM cardigan som jeg har (223A: mønster rundt halsen, lukkes med sløyfe foran) flatterer faktisk min eplefason veldig godt.

Gammel 21-02-07, 21:23   #15
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Har samme problem med mye OM, og så mega-storpuppet er jeg ikke. Ser gravid ut, og når jeg løfter armene sitter halve skjortet over fortrinnene - festligt

Men den ene OM cardigan som jeg har (223A: mønster rundt halsen, lukkes med sløyfe foran) flatterer faktisk min eplefason veldig godt.

Hmmm den såg eg faktisk på,men prøvde ikkje Typisk, kanskje den hadde passa meg og då. For her er det eple fasong til dei grader...

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.