|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorPå naturvernforbundets sider kan du kjøpe klimakvoter og bidra til klimakutt. Her kan du også regne ut hvordan din adferd påvirker klimaet. Klimakalulator
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorOi, det var voldsomt!
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? Klimakalkulator
Nei. Du må nok slutte å kjøre så mye bil også.
![]() |
#5 |
Administrator
|
Lureri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorJeg betaler virkelig mer enn nok for alt jeg gjør! |
![]() |
![]() |
#9 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorHvor har jeg trykket feil for å få sånne enorme tall?
Vi kjører en del bil altså.
![]() |
#10 |
Borte
|
Det er bilkjøringen som trekker opp her også. Jeg kjører ikke så veldig langt på et år, men har en bil som ikke akkurat er en miljøvenn.
![]() |
#11 |
Administrator
|
Bil og fly står for de aller største utslippene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorNå har jeg valgt litt ulike løsninger. Har ikke noe eksakt tall på verken flyvninger eller km på bilen. Tror vi har meldt 18 000 km til forsikringen.
Tallet gjelder på en måte hele familien på 3. Kan den da deles på tre?
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorSammenlagt 3.95 tonn CO2.
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorSiden vi ikke har bil, men er medlem av bilkollektiv i stedet, trodde jeg dette skulle bli pene tall for meg …
Men så …
Sist redigert av Teofelia : 06-03-07 kl 18:13. Årsak: Brukt feil tall første gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorDitt strømforbruk (6765.50 kw/t) tilsvarer 0.37 tonn CO2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorDitt strømforbruk (3333.33 kw/t) tilsvarer 0.18 tonn CO2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorDitt strømforbruk (4383.00 kw/t) tilsvarer 0.24 tonn CO2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorSammenlagt 0.25 tonn CO2
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan påvirker din adferd klimaet? KlimakalkulatorTror min eneste last er stor leilighet... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|