|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Ja hvis det går an å si at det finnes husarbeid som ikke er kjedelig? |
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Vasker på badet, sånn type skure dusj og do.
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Folde klær.
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Det er nesten vanskelig å velge. Jeg fordrar ikke å legge sammen tørre klær, og legge i skap. Heller ikke å vaske dusjkabinett og do. Eller kjøleskap. Men generelt er det vel husarbeid som tar lang tid som er verst. Eller de som gjentas mange ganger hver uke. Eller, eller... Trenger jeg å si at jeg ikke liker husarbeid?
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Vaske - punktum. Det er så kjedelig at det ikke finnes ord for det!
![]() |
#8 |
Fjott
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Åh, det er mye det!
Sortering og organisering er noe jeg synes er veldig gøy om jeg har tid og plass til å få til ordentlig system. ![]()
![]() |
#9 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Alt. Hater rett og slett husarbeid. Og skulle ønske jeg kunne ansatt en fast her som kunne vaske hos oss 24/7!
![]() |
#10 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Absolutt alt. Det eneste som går an uten nesten å dø er å lage mat og vaske klær (altså putte dem i maskinen. Resten er überkjedelig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Tørke støv.
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Av en eller annen grunn hater jeg å ta ut av oppvaskmaskinen. Skjønner ikke hvorfor, det tar jo to minutter, men jeg vurderer muligheten for at jeg har gjort det altfor mange ganger i løpet av mitt korte liv
![]() |
#13 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Støvsuging er det kjedeligste jeg gjør. Det som er kjedeligere blir ikke gjort.
![]() |
![]() |
#15 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Alt!
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Jeg regelrett hater å sortere og brette klær/undertøy - virkelig hater det!!
![]() |
#17 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Det desidert kjedeligste er å vaske gulv, skap, komfyr og kjøleskap.
![]() |
#19 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Stort sett alt er kjedelig, men jeg skulle heller sett maling tørke enn å sortere/parre sokker og tørke støv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Jeg elsker å vaske. Elsker alle de gode luktene, renheten, alt. Vasker både do, gulv, bad og alt med den største glede. *gal* Eller, gulvet liker jeg ikke helt å vaske da siden jeg aldri får det helt rent og det blir like skittent igjen etter en halvtime. Hater det gulvet!
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 24-10-10 kl 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|