Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 15:26   #1
Left
Passiv

Standard

Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?

Ja hvis det går an å si at det finnes husarbeid som ikke er kjedelig?
Jeg seriøst misliker det veldig, og synes det er fullstendig meningsløst å bruke så mye tid på noe som blir like bedritent etter kort tid

Jeg har akkurat vasket kjøleskapet innvendig.

Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 15:27   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?

Ha en full vaskemaskin med sorte sokker som skal ha en partner.

Gammel 24-10-10, 15:29   #3
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Vasker på badet, sånn type skure dusj og do.

(Det vil si, det er ikke husarbeid jeg gjør - jeg blir så grinete at kona har påtatt seg oppgaven for lenge siden).

Gammel 24-10-10, 15:40   #4
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stryke klær.
Vaske do.

Egentlig alt.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 15:54   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Folde klær.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 15:54   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Det er nesten vanskelig å velge. Jeg fordrar ikke å legge sammen tørre klær, og legge i skap. Heller ikke å vaske dusjkabinett og do. Eller kjøleskap. Men generelt er det vel husarbeid som tar lang tid som er verst. Eller de som gjentas mange ganger hver uke. Eller, eller... Trenger jeg å si at jeg ikke liker husarbeid?

Gammel 24-10-10, 15:55   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaske - punktum. Det er så kjedelig at det ikke finnes ord for det!

(Så hver tirsdag velsigner jeg vaskeengelen vår. )

Gammel 24-10-10, 16:03   #8
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, det er mye det!

• Rydde kleskaos som flyter!
  • Håndtere "overskuddsting", søppel, flasker, bokser og papir. Bor i en bygård med en særdeles kronglete plassering av dunken, og sortering i Bergen er ikke det mest tilrettelagte.
  • Ting man egentlig ikke har en konkret plass til, men som stadig kommer frem er også frustrasjonsmoment. Hater alt av rot og kaos, men det forfølger meg.
  • Rydde ut av oppvaskmaskinen.

Sortering og organisering er noe jeg synes er veldig gøy om jeg har tid og plass til å få til ordentlig system.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:07   #9
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Alt. Hater rett og slett husarbeid. Og skulle ønske jeg kunne ansatt en fast her som kunne vaske hos oss 24/7!

Gammel 24-10-10, 16:13   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Absolutt alt. Det eneste som går an uten nesten å dø er å lage mat og vaske klær (altså putte dem i maskinen. Resten er überkjedelig).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:14   #11
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Tørke støv.

Jeg vasker heller badet. Og det er ufattelig kjedelig det og.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:20   #12
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Av en eller annen grunn hater jeg å ta ut av oppvaskmaskinen. Skjønner ikke hvorfor, det tar jo to minutter, men jeg vurderer muligheten for at jeg har gjort det altfor mange ganger i løpet av mitt korte liv

Gammel 24-10-10, 16:27   #13
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Støvsuging er det kjedeligste jeg gjør. Det som er kjedeligere blir ikke gjort.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:59   #14
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Vaske badet.

Gammel 24-10-10, 17:06   #15
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Alt!

Jeg hater husarbeid, og klarer ikke bestemme meg for hva som er det kjedeligste.

Gammel 24-10-10, 17:08   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg regelrett hater å sortere og brette klær/undertøy - virkelig hater det!!

Når det er sagt så er det vel ingenting annet jeg liker spesielt godt heller , men det som gjør meg minst, er å støvsuge - det er helt greit ... Å tørke støv, pusse vinduer og vaske badet topper listen under sortering av klær og undertøy, som direkte bedritent.

Gammel 24-10-10, 17:09   #17
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det desidert kjedeligste er å vaske gulv, skap, komfyr og kjøleskap.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 17:16   #18
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi har knøttlite OBOS-bad, så akkurat det syns jeg er greit. Støvsuging, derimot, det blir jeg rent aggressiv av.

Gammel 24-10-10, 17:25   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Stort sett alt er kjedelig, men jeg skulle heller sett maling tørke enn å sortere/parre sokker og tørke støv.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 17:27   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker å vaske. Elsker alle de gode luktene, renheten, alt. Vasker både do, gulv, bad og alt med den største glede. *gal* Eller, gulvet liker jeg ikke helt å vaske da siden jeg aldri får det helt rent og det blir like skittent igjen etter en halvtime. Hater det gulvet!
Og vinduer liker jeg ikke å vaske.
Jeg hater å ta ut av oppvaskmaskinen, så det gjør mannen min. Å sette inn er greit. Jeg elsker å vaske klær (igjen, gode lukter, mmm) men mannen må ta ut av tørketrommelen og bære det opp, det er så tiltak. Jeg bretter stort sett sammen klærne, men jeg liker det.
Ja, rydding er grusomt. Jeg haaater å rydde! Det flyter jo alltid her, med leker og diverse, aargh. Mannen pleier å rydde, så vasker jeg.

Sist redigert av Dixie Diner : 24-10-10 kl 17:34.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.