|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Som overskriften sier: Vi har slitt ut det gamle plastjuletreet. Det var også ganske stygt så det er ikke savnet. Da må vi se å få oss et nytt et. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Selvsabgt skal man ha plast.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Gjør ikke noe om det koster litt bare det er fint. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Jeg så et veldig fint på Plantasjen i dag. Kostet rett under 2500,- da. Fine nåler og alt. Så ikke plast ut i det hele tatt.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Jeg kan ikke anbefale plantasjens søkeverktøy. |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Grendahuset vårt pyntes hvert år til jul - de har faktisk et veldig fint plastjuletre - jeg vet det er kjøpt på smartclub - men det for noen år siden
![]() |
#7 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Jeg er også fornøyd med vårt plasttre fra plantasjen. I allefall var jeg det i fjor. Nå har jeg jo ikke sett det på en stund.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Vi kjøpte et på Bohus i fjor, som jeg syntes var veldig fint, kostet ca. 1000 kr.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Hva med et tre i bjørk eller rogn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Smart Club! |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Det med inkludert lys må jo være nesten grunn nok til å kjøpe plast. Jeg liker å pynte treet, men lysene er jo et helvete.
![]() |
#12 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Følger tråden, vi har også snart slitt ut plastikktreet. Mulig vi beholder det et år til, men det ser småjævlig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Hvordan drar man miljøkort i forbindelse med innkjøp av plasttre?
![]() |
![]() |
#17 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?
At det kan brukes år etter år. Ikke bruk og kast. Og så "dreper" man ikke ett nytt juletre hvert år (siste er fetteren min sin forklaring
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Bohus har hatt fine ja. Og Slettevold hadde noen fine ett år. Men de var grisedyre.
![]() |
#19 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?
1) Kanskje er han allergisk mot det også.
![]() |
#20 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Skjønner godt poenget med plastikk jeg altså. Både jeg og Snuppa er allergiske. Og vi har også testet ut flere varianter. Pompen har vi ikke fått testet det ut på. Vi har jo bare hatt plast siden han ble født.
![]() |
|
|