Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nå er huset vårt lagt ut for salg! Er spent

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-10, 14:32   #1
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Huset er lagt ut for salg! *Oppdatert #31*

Huset er lagt ut for salg!
Løp og kjøp

Er det kanskje noen vestfoldinger som vil flytte hjem igjen fra storbyen?

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=24034566

PS. Jeg utlover herved en kasse vin til den som "verver" en budgiver

Sist redigert av bulle : 22-09-10 kl 14:36.
bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:44   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå er huset vårt lagt ut for salg! Er spent..

Så koselig hus, og for en herlig hage/terrasse.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:45   #3
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlig uteplass. Lykke til med salget!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:47   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Å, det er kjempespennende! Fint hus også.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:47   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo utrolig flott. Hvis markedet ikke er helt sirup i Tønsberg, burde det gå veldig greit å selge dette.

Når jeg ser husprisene i andre byer, så er det nesten så jeg ønsker å flytte ut. Men bare nesten. Lønna mi blir ikke den samme hvis vi flytter, og det må vel være med i betraktningen.

Gammel 26-08-10, 14:49   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Lykke til med salget!

Gammel 26-08-10, 14:51   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Lykke til med salg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:51   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint et hus. Håper det går greit å få solgt. Lykke til.

Gammel 26-08-10, 14:54   #9
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Lykke til med salget! Kjempefint hus!

Gammel 26-08-10, 14:54   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har familie som leter etter hus i dette området om dagen, så jeg kan jo kanskje tipse dem! Ser veldig koselig - lykke til med salget!!

Gammel 26-08-10, 14:55   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor skal dere selge det fine huset deres? Er det dere som har bygget det? Burde være ganske lettsolgt det. Lykke til med salget.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:56   #12
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Flott hus! Lykke til!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:56   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kjempefint hus! Lykke til med salget!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:58   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Når jeg ser husprisene i andre byer, så er det nesten så jeg ønsker å flytte ut. Men bare nesten.

Enig. Vi kommer aldri til å flytte ut, men jeg tenker det samme. Prisantydning på Bulles hus er det samme som vårt minirekkehus med mye dårligere standard antas å gå for. Kunne gjort en god deal ved å flytte ut ja.

Kjempekoselig hus, bulle, lykke til med salget!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:58   #15
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvorfor skal dere selge det fine huset deres? Er det dere som har bygget det? Burde være ganske lettsolgt det. Lykke til med salget.

Vi bygger 400 meter borti feltet . Et litt større hus i funkisstil.

Gammel 26-08-10, 14:59   #16
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg har familie som leter etter hus i dette området om dagen, så jeg kan jo kanskje tipse dem! Ser veldig koselig - lykke til med salget!!

Så flott! Takk

Gammel 26-08-10, 15:00   #17
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Enig. Vi kommer aldri til å flytte ut, men jeg tenker det samme. Prisantydning på Bulles hus er det samme som vårt minirekkehus med mye dårligere standard antas å gå for. Kunne gjort en god deal ved å flytte ut ja.

Kjempekoselig hus, bulle, lykke til med salget!

Mange som pendler fra Tønsberg til både Lysaker og Oslo. Det skal jeg selv gjøre til neste år. Med hurtigtog (en eller annen gang i fremtiden) vil det ta 45 min til en time inn til Oslo. DET er jo overkommelig

Gammel 26-08-10, 15:04   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bulle, her.

Mange som pendler fra Tønsberg til både Lysaker og Oslo. Det skal jeg selv gjøre til neste år. Med hurtigtog (en eller annen gang i fremtiden) vil det ta 45 min til en time inn til Oslo. DET er jo overkommelig

Lysaker er jo noe helt annet enn Oslo, særlig Oslo øst for å si det sånn, det er lang vei mellom der. 45 minutter - 1 time er helt uoverkommelig for meg med små barn, men jeg vet at ikke alle føler det likt. Vi kunne fått jobb i andre byer begge to, men vi klarer ikke dra herfra likevel. Noen ganger føles det litt teit når man ser på boligprisene i alle fall.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 15:17   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bulle, her.

Jeg har jobbet med en del av disse menneskene. Det er de som kommer for sent 3 av 5 dager hver uke om vinteren siden det er noe tull med NSB.

Gammel 26-08-10, 15:18   #20
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har jobbet med en del av disse menneskene. Det er de som kommer for sent 3 av 5 dager hver uke om vinteren siden det er noe tull med NSB.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.