|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Og korrekturleseren dro i forveien da, eller?Jeg blir selvsagt glad for invitasjoner, men måtte humre litt da jeg fikk denne på jobb i dag. Jeg tror jeg finner syv feil. Noen høyere? Invitasjon til VM i stor slalåm Quality Hotel Augustin og Choice Hotels Midt-Norge vil med dette få invitere deg med på årets store begivenhet i Åre 14 februar 07. Da er det duket for stor slalåm og vårt store gull håp er Aksel Lund Svindal. Vi har leid en egen Choice buss tur/retur Trondheim – Åre – Trondheim. Onsdag 14 februar 2007. Start kl 07.00 Trondheim Stentralbanestasjon Frokost på bussen med informasjon om Choice Hotels Midt-Norge Ankomst Åre ca kl 09.30 Start storslalåm ca kl 10.00 1. og 2. omgang Retur fra Åre ca kl 16.00 Middag kl 17.00 Hjemkomst Trondheim Sentral banestasjon ca kl 20.00 NB! Bindende påmelding med ett avbestillings gebyr på 475,- pr pers. Hjertelig velkommen Med vinter hilsen fra Quality Hotel Augustin, Clarion Collection Hotel Bakeriet, Quality Hotel Panorama Clarion Collection Hotel Grand Olav, Comfort Hotel Park, Quality Hotel Oppdal Quality Airport Hotel Værnes og Quality Hotel & Resort Røros.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 08-02-07 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?
![]() |
#5 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?Fant de du fant + avbestillings gebyr.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?Mange artige formuleringer her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
Det har jeg ikke vanskeligheter med å forstå. Men jeg regner med at om du skulle utformet en invitasjon til bedrifter/samarbeidspartnere så hadde du latt noen lese korrektur før du sendte ut invitasjonen.
Litt som å si at man rygger bakover.
![]() |
#10 |
blid
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?Helt utolig at noe sånt blir sendt ut
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?Jeg fant åtte feil hvis man teller "stor slalom"-feilen to ganger.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?Og så mangler det vel komma mellom flere av hotellene helt nederst?
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?Jeg får seriøs angst av å lese sånt når det kommer fra profesjonelle avsendere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nattrangler
Jeg tror nok det hadde vært veldig smart ja.
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?Det skal også være "ca. kl." og ikke "ca kl".
![]() |
#18 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?Også hadde det blitt litt mer gjennomført om en skriver enten bare -07, eller bare 2007, tyckar jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
Nei, "Da er/var det duket for ..." er et fast uttrykk, jeg tror ikke det er vanlig å bruke "blir" i den sammenhengen.
![]() |
#20 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Og korrekturleseren dro i forveien da eller?For en herlig overskrift på denne tråden. DEN ler jeg av! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|