Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Sykronisere iPhone mot ny PC

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-10, 01:06   #1
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sykronisere iPhone mot ny PC

Mister jeg alt på telefonen da?

Den gamle PC'en er nå på randen til å ta kvelden og greier ikke å synkronisere iPhonen mot itunes. Tror jeg skal greie å hente ut musikken og lydbøkene jeg har der, men hvordan blir det når jeg kobler i iPhonen i en ny PC? Vil jeg miste alle kontaktene og alt annet på telefonen da? Evt. er det noe jeg må gjøre før jeg sycer?

Gammel 16-09-10, 12:46   #2
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykronisere iPhone mot ny PC

Dette lurer jeg også på. (Synes det er en uting at iTunes-systemet SLETTER data når det synkes - i mitt hode hadde det vært mye mer logisk å bare LEGGE TIL info som ikke er der fra før.)

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.