Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 10:10   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.777
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Jeg har fått følgende mail fra Spotify:

Sitat:

Dear Customer,

We've tried a number of times but have been unable to renew your Spotify subscription. As of today, you'll start to hear ads and, if you had a Premium subscription, you'll lose access to Spotify on your mobile phone.

There could be various reasons for the failure.

Continuing with your Spotify subscription couldn't be easier. Simply visit your subscription page and login with your Spotify account:

https://www.spotify.com/account/subscription/

Should you experience further problems, please don't hesitate to contact Spotify Customer Service
http://www.spotify.com/about/contact...pport/?payment


Many thanks,

The Spotify Team


Er denne genuin, eller bør jeg være skeptisk? Noen flere som har fått denne?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:18   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Jeg fikk den samme 9/2, har ikke gjort noe med det enda. Tenkte at jeg blir bedt om å fornye kredittkort, det kortet jeg brukte, har nå gått ut på dato.

Tenker det er trygt om jeg logger med på Spotify, og sjekker at jeg kommer til en sikker side for betaling.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:19   #3
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Jeg fikk en slik mail etter at jeg hadde fått nytt kort fra banken. La inn nytt kortnummer, og alt ble som det skulle.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:21   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.777
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Ah. Nytt kort, ja. Det har jeg også fått. Kanskje det har noe med det å gjøre.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:21   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Du blir sendt til sikker innlogging (https) i lenken, og e-posten er genuin.
Men du kan jo sjekke om kontoen din er trukket korrekt den siste tiden.

Jeg fikk en sånn e-post etter at jeg glemte å endre kortnummer etter å ha fått nytt kredittkort.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:24   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.777
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg liker ikke at de ikke bruker navnet ditt, men kaller deg "spotify customer".

Det var det jeg reagerte på, for det har jeg lært her inne at man bør reagere på. :flink pike:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:26   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Jeg får sånn hvis kontoen er tom.

De har hatt rett så langt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:27   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Ikke følg linken, men logg deg inn på Spotify og sjekk kontoen din der.

Og ja, flink pike.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:27   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.777
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Jeg får ikke logget meg på Spotify på jobb, så da mister jeg vel all musikken på telefonen min da.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:29   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Neida, man får litt tid på å gjøre opp for seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:33   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Neida, man får litt tid på å gjøre opp for seg.

Jepp, en drøy måneds tid eller noe

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:40   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.777
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Så "as of today" stemmer ikke, altså?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 12:17   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spotify Payment Failure-mail. Genuin?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Du blir sendt til sikker innlogging (https) i lenken, og e-posten er genuin.
Men du kan jo sjekke om kontoen din er trukket korrekt den siste tiden.

Jeg fikk en sånn e-post etter at jeg glemte å endre kortnummer etter å ha fått nytt kredittkort.

HTTPS og genuin e-post er ikke noe alene som gir sikkerhet. Hvem som helst kan sette opp en webtjener med HTTPS. Og avsendingadresse kan man sette til hva som helst egentlig.

Generelt - gå til websiden på vanlig måte og logg inn, og så sjekk hva det gjelder i stedet for å bruke lenkene i e-poster hvis man er usikker.

Spotify støtter forresten også bruk av Paypal nå.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no