Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-08, 23:49   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Takket være en hyggelig gave fra skatteetaten har vi nå denne i hus



Men hvordan får jeg steamtuten til å slutte å dryppe når jeg trakter kaffe?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 00:47   #2
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Aner ikke jeg.
Men gratulerer med nyanskaffelsen!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 07:13   #3
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Gratulerer. Problemet oppstår nå hver gang du er hos folk som ikke har Nespresso. Man blir så utrolig bortskjemt med god kaffe hver gang man tar en ny kopp, trakterkaffe blir aldri det samme.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 07:45   #4
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Kan dessverre ikke hjelpe deg. Men vil si GRATTIS med kjempe flott kaffemaskin. Vi sikler mer og mer på en slik en og jeg tror nok vi ender opp med å kjøpe når skattepengene kommer til høsten.
Den lager knallgod kaffe.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 10:05   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Grattis! Vi har hatt vår i tre år og elsker der!

Ang. dryppingen vet jeg ikke. Har aldri opplevd det.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 10:42   #6
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Grattis! Vi har hatt vår i tre år og elsker der!

Ang. dryppingen vet jeg ikke. Har aldri opplevd det.

Kanskje det er det som må til for å få så utrolig mange guttebabyer i hus.. ( )

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 11:01   #7
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Jeg har fått stoppet dryppingen, men jeg klarer visst ikke helt stille inn riktig mengde for stor kopp. Noen som vet eller må jeg bare prøve meg frem? Litt vanskelig når jeg ennå bare har en av hver type kaffe...

Men å måle espressoen er jo greit, og hei så godt det var å stå opp i dag. En liten kopp med herlighet bare til meg!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 11:36   #8
Samba
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 3
Samba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Gratulerer med flott maskin, vi har helt lik.

Det med dryppingen: Ring kundeservice, jeg har aldri opplevd lignende. De er utrolig hyggelige og hjelpsomme!

Ang oppmåling av stor kopp: Maskinen er på forhånd forhåndsinnstilt, men hos oss passet ikke det formatet, vi ønsket at det skulle komme mer kaffe da vi valgte "stor kopp". Jeg mener på at man instiller det ved å holde stor kopp knappen inne helt til man er fornøyd. Da skal maskinen programmere ditt valg slik at den alltid gir deg den mengden du valgte.

Om du ikke får det til vil jeg igjen anbefale å ringe kundeservice. I starten ringte jeg for mye ulikt, og de var like hyggelige og hjelpsomme hver eneste gang!!

Lykke til, og nyt kaffen!

Samba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 11:40   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Samba: Jeg holder knappen inne og får ønsket mengde, men så smaker jeg på kaffen, og da kjenner jeg at det var for mye eller for lite vann. Siden jeg bare har en av hver smak enn så lenge, blir det jo vanskelig å finne riktig mengde for de fleste kaffesortene...

Ringer kundeservice jeg!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 11:42   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Oj oj! Grattis! Sånn en har jeg skikkelig lyst på.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 12:14   #11
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Grattis. Ønsker meg også sånn.

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 13:13   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffedrømmen er endelig i hus (Nespresso Concept D290)

Mannen har veldig lyst på en sånn, men jeg er litt skeptisk. Vi hadde nemlig en sånn på jobben, men jeg synes ikke den var bedre enn vanlig traktekaffe. Kanskje bare jeg som er rar og bortskjemt med kaffebar på jobb.

Er slike maskiner veldig bra altså?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no