Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan kan man vite hvilke iTunes-konto som er brukt på kredittkort?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-15, 17:55   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.442
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan kan man vite hvilke iTunes-konto som er brukt på kredittkort?

Må man gå via kredittkortselskapet eller kan man se det i paddene på noen måte? Ikke stort beløp, men vil gjerne finne ut av det.

I tillegg så lurer jeg på hvor man finner hvilket kortnummeret som ligger inne på iTunes-kontoene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 18:48   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan man vite hvilke iTunes-konto som er brukt på kredittkort?

Jeg får kvittering til e-posten som er knyttet til Apple-id.
Om du går inn på iTunes/App store under generelt på innstilling står det meste der, tror jeg. Kortnr og det hele.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 20:49   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.442
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan man vite hvilke iTunes-konto som er brukt på kredittkort?

Ja, det pleier jeg også få når jeg tenker meg om.

Jeg har ikke noe iTunes under generelt på innstillinger

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 20:58   #4
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.777
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kan man vite hvilke iTunes-konto som er brukt på kredittkort?

Her har vi kuttet kredittkort pga diverse historier om "vill shopping av div skatter" på enkelte spill. Kjøper heller gavekort på iTunes.

Bare ett lite tips.
Vet jeg får kvittering på mail.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 21:24   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.442
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan man vite hvilke iTunes-konto som er brukt på kredittkort?

Jeg tror jeg fikk fikset det og kansellert kjøpet via mailen, man hadde 14 dager på seg og dette kjøpet ble gjort i går.

Vi har brukt gavekort og det har fungert greit og beløp har blitt trukket derfra. Ved en anledning brukte jeg kredittkort, men jeg trodde jeg hadde fjernet det, men det lå fortsatt der, nå er det borte.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no