Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mannen min skal til Houston

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-11, 13:53   #1
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Mannen min skal til Houston

Hva ber man han om å kjøpe med seg hjem?

(Foruten iPad)

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:27   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Beef Jerky.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:31   #3
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Pøh. Det selges jo i Norge.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:38   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Billigere i USA, og fler smaksvarianter.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:39   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

ID sminke. Friluftsutstyr.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:42   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

M&Ms




__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:11   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Er det et kriterium at det ikke er å få tak i i Norge? I så fall er det eneste jeg kommer på oversized jelly beans. Det kjøpte jeg i fjor, og de var dødskule. Jeg har ellers kun innspill på barneklær. DC-sko kan være kult å kjøpe med hjem, ettersom de er ganske mye billigere der. Hvis han drar på Galleria (gigantisk kjøpesenter i Houston) kan du sende ham på Hannah Andersson, hvis du liker den stilen på barneklær. Det finner du ikke i Norge. Der har de Lego-store også, forresten. Der kjøpte jeg noen sinnsykt kule isterningbrett, så vi har isbiter som ser ut som legomenn. De har Apple Store også, sånn siden du sier du vil ha iPad.

Jeg skal også til Houston, i mai, og har en sykt lang handleliste. Galleria er suverent.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:21   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Jeans!! Og joggesko. Det er utrolig mye billigere i USA..

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:24   #9
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.252
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Stooore poser Skittles. Og popcorn med smør.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:30   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er det et kriterium at det ikke er å få tak i i Norge? I så fall er det eneste jeg kommer på oversized jelly beans. Det kjøpte jeg i fjor, og de var dødskule. Jeg har ellers kun innspill på barneklær. DC-sko kan være kult å kjøpe med hjem, ettersom de er ganske mye billigere der. Hvis han drar på Galleria (gigantisk kjøpesenter i Houston) kan du sende ham på Hannah Andersson, hvis du liker den stilen på barneklær. Det finner du ikke i Norge. Der har de Lego-store også, forresten. Der kjøpte jeg noen sinnsykt kule isterningbrett, så vi har isbiter som ser ut som legomenn. De har Apple Store også, sånn siden du sier du vil ha iPad.

Jeg skal også til Houston, i mai, og har en sykt lang handleliste. Galleria er suverent.

Hanna Andersson er notert.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 16:15   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er det et kriterium at det ikke er å få tak i i Norge? I så fall er det eneste jeg kommer på oversized jelly beans. Det kjøpte jeg i fjor, og de var dødskule. Jeg har ellers kun innspill på barneklær. DC-sko kan være kult å kjøpe med hjem, ettersom de er ganske mye billigere der. Hvis han drar på Galleria (gigantisk kjøpesenter i Houston) kan du sende ham på Hannah Andersson, hvis du liker den stilen på barneklær. Det finner du ikke i Norge. Der har de Lego-store også, forresten. Der kjøpte jeg noen sinnsykt kule isterningbrett, så vi har isbiter som ser ut som legomenn. De har Apple Store også, sånn siden du sier du vil ha iPad.

Jeg skal også til Houston, i mai, og har en sykt lang handleliste. Galleria er suverent.

Henger meg opp i det viktiste: Monsoon skal til Houston i mai. Så da skal vi shoppe sammen på Galleria, altså. Ja? Føler vi er klare for å ta steget videre fra Starbucks Downtown.

Kjøpe i Houston. Masse kjekt å kjøpe i Houston. Det fine med Houston er ikke nødvendigvis at det er så mye de ikke har hjemme her, men prisene er en god del lavere. Joggesko feks - du kan få gode sko til omtrent halve prisen av Norge. Treningsutstyr likeså. Galleria er ikke billigst (selv om mye er billigere der også, om du ikke går på Prada osv. ). Men om han feks kjører til Katy Mills så kan han gjøre noen skikkelige kupp, sånn prismessig.

Solbriller, feks. Masse fine solbriller i kjente merker til en brøkdel av prisen. Jeg har kjøpt meg uendelig mange par, noe som er litt dritt etter at jeg innså at jeg må krype til korset og ha solbriller med styrke.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 17:10   #12
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Barneklær fra GAP, Hanna Andersson og Gymboree. Converse til hele familien. Nike-sko. Merkeklær fra Tommy Hilfiger og Ralph Lauren. Levis. Designerveske til deg, f.eks. fra Mark Jacobs eller Michael Kors.
Du finner ev. mange online butikker som sender til hotell. Har gjort det selv flere ganger, av og til har vi måttet ringe og bekrefte bestilling over tlf, men det har alltid ordnet seg til slutt. Jeg har bestillt bl.a. fra Levis, Gap, Converse og Gymboree. Vet at f.eks Nordstrom og Bloomingdales leverer vesker. Ellers har de fleste designere egne sider med online shopping.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 17:11   #13
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Converse såklart!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 17:28   #14
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Dobblestuffed oreos!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 17:32   #15
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Jeg gir blaffen i den der maten.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 17:38   #16
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg gir blaffen i den der maten.

da har du ikke prøvd doblestuffed oreos!

eller er det som andre nevner, Converse! Og hvis du bruker MBT sko!! Definitivt billigere i USA.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 19:40   #17
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min skal til Houston

Bagasjelapper. Etter å ha vært reisende mac i en del år har jeg fremdeles til gode å miste bagasjen min på flyet. Unntatt gjennom Houston. Der har de til gjengjeld klart det begge gangene jeg har mellomlandet der.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no