Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oppbevaring i kjøleskapet

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-09, 13:37   #1
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Oppbevaring i kjøleskapet

Jeg laget noen kyllingkjøttboller i går som Ruskesara skulle få med seg i matboksen i dag. Men hun hadde brått ikke lyst på det da når jeg skulle lage til i morges

Hvor lenge kan jeg ha de i kjøleskapet? Går det bra til i morgen?

Hvordan er generelt holdbarheten på oppbevaring av stekte kjøttprodukter i kjøleskapet?

Jeg lager ofte kyllingsalater eller slike ting også, som jeg blander med grønnsaker og majones for å ha på brødmaten. Hvor lenge holder det seg?

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 13:43   #2
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Oppbevaring i kjøleskapet

Er ikke noen ekspert men oppbevarer gjerne stekte kjøttvarer i kjøleskapet ca. 4-5 dager. Det smaker ikke vondt da. Har muligens ligget opptil en uke, men da lukter jeg på dem først. Har som regel gått helt fint.
Den salaten må være ca. samme tid tenker jeg.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 18:04   #3
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Oppbevaring i kjøleskapet

Takk for svar

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 18:27   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring i kjøleskapet

Jeg syns egentlig det holder med tre dager, men det stemmer sikkert at det meste kan stå lenger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 19:20   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oppbevaring i kjøleskapet

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns egentlig det holder med tre dager, men det stemmer sikkert at det meste kan stå lenger.

Jeg også er litt her kjenner jeg.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no