Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

[Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-13, 14:40   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

[Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Om jeg ønsker å fjerne noen følgere - hvordan gjør jeg det?
Jeg får bare opp "blokkere", men det blir jo litt voldsomt.

Dette er gjelder i hovedsak folk som følger meg, og jeg følger ikke de.

Jeg prøvde å få søstern av følge-lista mi, bare for å sjekke, men da forsvant jeg av hennes liste også.

Men først og fremst tenkte jeg å ta vekk noen som jeg ikke følger. Men hvordan?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 16:12   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Det går ikke. Man kan følge hvem man vil. Bortsett fra de som har privat profil - da må man godkjennes (men hvis du gjør om til privat nå så følger alle følgerne dine med). Blokkering er eneste utvei.

Såvidt jeg vet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 16:23   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Det ea sa.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 16:47   #4
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Why?

Siden jeg ikke har noen bilder der inne, så føles det så voldsomt å blokkere. Moden som jeg er vil jeg bare ta vekk de som ikke godkjenner min følgeforespørsel selv om jeg godkjente deres.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 20:34   #5
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Men jeg har lest et sted at man kan gå inn på de man vil fjerne, så blokkere og deretter "avblokkere" igjen med en gang. Da forsvinner vedkommende fra følgerlista di, får ikke beskjed og er heller ikke blokkert. Sies det.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 10:17   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

For de som har privat profil (og legger ut bilder de tror ingen andre ser):
Når man ser under "følger", altså der jeg ser hvilke bilder følgerne mine har likt hos andre, så ser man en liten thumbnail av bilder de har likt. Da ser jeg også bilder fra private profiler. Riktignok i veldig lite format, men jeg ser dem.
Når jeg klikker på dem for å se i større format, så får jeg ikke sett, da kommer det opp "privat profil" eller hva det nå står.

Bare sånn hvis dere tror at private bilder er private, så er de altså ikke det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 10:43   #7
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Jeg har ingen bilder inne på profilen min, men veldig greit å vite.

Dog synes jeg det er superteit å spørre om å følge og ikke godta følgeforespørselen tilbake. Sjempeteit.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 12:16   #8
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Slenger meg på her, selv om det kanskje ikke er rett plass.
Finnes det noen rask måte å slette bildene på? Eller må man inn på hvert enkelt bilde og slette ett og ett?

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 12:17   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Skyldig slette alle?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 12:32   #10
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Skyldig slette alle?

Ikke slette alle nei, men mange. Hadde vært greit om man kunne 'hake av' alle bildene man ville slette, for så å trykke på 'slett merkede'.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 12:34   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Jeg har ikke funnet ut en slik funksjon, nei. Enten alle eller ett IG ett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 19:25   #12
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Jeg vet dette er en gammel tråd, men hvordan kan jeg blokkere? Jeg har åpen profil, og nå har et kvinnemenneske med "mykp*rn*"-profil begynt å følge meg. Hun vil jeg helst ha bort...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 19:32   #13
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 497
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Jeg har samme problemet... Det er ikke bare èn person, men flere. Alle med tvilsomme bilder i profilen. Jeg har blokkert dem, men jeg vil jo helst ha de vekk.
Du blokkerer ved å gå inn på profilen deres, og øverst i høyre hjørne er det en firkant med pil inni. Hvis du trykker der får du flere valg, deriblandt å blokkere.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 19:50   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Du kan blokkere og så "avblokkere". Da bare følger de deg ikke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 19:50   #15
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Mulig jeg er teit, men hvorfor er det et problem at de som følger deg har tvilsomme bilder på sin profil? Du ser jo ikke de om du ikke følger dem

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 20:58   #16
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Er ikke slike profiler gjerne reklame-brukere da? Jeg blokkerer de i alle fall tvert (alle slike sånne som "liker" bildene mine også), for jeg er ikke interessert i reklame om jeg ikke søker det opp selv der inne og har dermed ikke noe behov for å ha noe med de å gjøre.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 22:17   #17
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 497
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Du kan blokkere og så "avblokkere". Da bare følger de deg ikke.

Jeg prøvde dette, men de står da på lista over folk som følger meg likevel?

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 22:21   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.951
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Jeg gjør som Niobe. Blokkerer og så unblokkerer igjen. Da følger de ikke lenger.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 22:29   #19
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Du kan blokkere og så "avblokkere". Da bare følger de deg ikke.


Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-14, 22:36   #20
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Instagram] Hvordan fjerne "følgere"?

Sist jeg blokkerte/avblokkerte skjedde det ingenting. Nå gikk det.
Men jeg måtte ut av følgerlista og inn igjen før det hadde oppdatert seg.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no