Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminke som sitter i 30°C

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-12, 20:48   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sminke som sitter i 30°C

Jeg bruker Bare Minerals mineralsminke, og til tross for at jeg er en skikkelig nybegynner på å legge sminke føler jeg at jeg begynner å få det til ganske bra. Jeg har også primere fra samme merke, til både øyelokk og ansikt, og jeg synes disse fungerer veldig bra og at når jeg bruker disse så holder sminken veldig bra gjennom hele dagen og ut over kvelden. Men i dag da det ble opp mot 25 grader ute merket jeg at øyesminken spesielt begynte å renne/skli ut litt likevel pga svett hud og slikt.

I sommer skal jeg i bryllup i Portugal, og der kommer det til å bli fort opp mot 30 grader hele tiden, men jeg ønsker veldig gjerne å se fresh ut gjennom hele kvelden likevel...

Er det noe som har noen bra triks å dele med en ultranybegynner for å få sminken til å sitte bedre gjennom veldig varme dager?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 06:11   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminke som sitter i 30°C

Då vi gifta oss, kjøpte eg inn nokre spesialserviettar på parfymeri, som skulle brukast til å fjerne svette og ikkje sminke. Nå var det 15 grader, overskya og delvis regn den dagen og serviettane forsvann i veska til forloveren min, så eg har aldri prøvd dei. Men det finns altså... :hjelpsom:

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 09:56   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sminke som sitter i 30°C

Tror nok du må ha med litt sminke på festen og freshe opp underveis, tviler på om noe sminke sitter en hel dag i den varmen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 18:27   #4
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Sminke som sitter i 30°C

Jo laura mercier har vannfast cream øyenskygge. Samme har estee lauder dobble wear hele serien der holder. Det gjorde det i hvertfall på torsdag da det var så varmt. Jeg var veldig sminket med arabisk inspirerte øyne og falske vipper og alt holdt og øyenskyggen var ikke sklidd ut eller svettet inn på øyet.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 12:41   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.009
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sminke som sitter i 30°C

Vi giftet oss utendørs i 30 pluss, og jeg brukte Estee Lauder Doublewear Light foundation, og Kanebo 38* mascara, og ellers vanlig sminke. Det holdt bra, men til vanlig ville jeg ike brukt mer enn litt mineralsminke og mascara i sola.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no