Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rettetang

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du rettetang?
Ja, daglig. 6 5,94%
Innimellom - til spesielle anledninger. 36 35,64%
Aldri. Liker krøllene mine! 7 6,93%
Sjelden/aldri. Redd det sliter på håret. 13 12,87%
Har ikke krøller. 39 38,61%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 00:40   #1
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Rettetang

...hvor vanlig er det å bruke det?

Lager en poll på det!

  Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:45   #2
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rettetang

Selv oppdaget jeg gleden ved rettetang hos frisøren i vår. Kjøpte meg en ordentlig frisør-rettetang som ble flittig brukt i ferien men B-mennesket i meg tillater ikke den slags utskeielser om morgenen...

Syns rettetang er en fantastisk oppfinnelse!

  Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:50   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rettetang

Bruker innimellom.

Har relativt stritt hår, men det har en tendens til å legge seg i alle andre retninger og fasonger enn hva jeg vil, og da er tanga kjekk å ha.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:56   #4
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rettetang

Ingen av alternativene passer.

Jeg har krøller, korketerekkere, alt etter som jeg tørker det naturlig.

Jeg er 40, og oppdagrt slettetang som 39 (ca et par dager før jeg giftet meg, da var jeg vel 40 ( ) )...Uansett: Det er en velsignelse!

Jeg kan velge å bare vaske håret å gå ut av døra med krøller, eller å føne, bruke tang, Få vondt i armene, og føle meg kjempevel!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:57   #5
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Selv oppdaget jeg gleden ved rettetang hos frisøren i vår. Kjøpte meg en ordentlig frisør-rettetang som ble flittig brukt i ferien men B-mennesket i meg tillater ikke den slags utskeielser om morgenen...

Syns rettetang er en fantastisk oppfinnelse!

Får ikke gitt deg prikk!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 01:00   #6
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Får ikke gitt deg prikk!

Ja, ja, men nå fikk jeg den jo litt, likevel

Du får nevne alternativet ditt - så kanskje en velvillig modde legger det til!

  Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:07   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.852
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Jeg bruker den etter hver hårvask, ikke daglig, men flere ganger i uken Må det med den frisyren jeg har nå. Med andre frisyrer bruker jeg den bare til spesielle anledninger for jeg er egentlig lat!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:45   #8
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rettetang

Jeg bruker den innimellom ved spesielle anledninger på hele håret, men daglig på to gjenstridige verver i panna.

Det er i grunn greit å kunne velge mellom krøller eller glatt hår når man står opp. Korketrekkerne i nakken har jeg sjelden hjerte til å glatte ut.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:48   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.490
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Det lille jeg har av fall i håret får være i fred for rettetangen. Men det hadde vært moro og prøvd en gang.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:33   #10
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Ingen av alternativene passer. Jeg har ikke krøller, men fall.

Føler jeg for å rette ut håret, er det bare å bruke børste og føner.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:35   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.019
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rettetang

Savner alternativet "Rettetang fungerer dårlig på 3cm langt hår".

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:36   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Flere ganger i uken
Kanskje bare litt, sånn at "fallet" i håret rettes. Har ikke krøller.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:38   #13
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rettetang

Offisielt svar: Nei, det sliter på håret.

Uoffisielt svar: Jeg greier ikke å slette håret bak der jeg ikke ha øyne, og er redd at jeg svir av meg både ører og nakke.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:42   #14
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Offisielt svar: Nei, det sliter på håret.

Uoffisielt svar: Jeg greier ikke å slette håret bak der jeg ikke ha øyne, og er redd at jeg svir av meg både ører og nakke.


tips: Bruk en klype, ta opp deler av håret, da kan du gjøre det inn fra siden om du vender hodet litt. Om du skjønner hva jeg mener, da har du bedre kontroll på hva som er inni, samt at det er viktig å ikke la jernet stå i ro i håret, da svir det.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:47   #15
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rettetang

Har ikke krøller.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:49   #16
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rettetang

Håret mitt er ferdig slettet... trenger ikke hjelpemidler.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 10:40   #17
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg bruker den etter hver hårvask, ikke daglig, men flere ganger i uken Må det med den frisyren jeg har nå. Med andre frisyrer bruker jeg den bare til spesielle anledninger for jeg er egentlig lat!

Samme gjør jeg. Nå sparer jeg til LANGT for å slippe gjøre det så mye.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 10:41   #18
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

tips: Bruk en klype, ta opp deler av håret, da kan du gjøre det inn fra siden om du vender hodet litt. Om du skjønner hva jeg mener, da har du bedre kontroll på hva som er inni, samt at det er viktig å ikke la jernet stå i ro i håret, da svir det.

Ikke la jernet være i ro og ikke "gjøre" samme hårdel mange ganger etterhverandre.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 10:42   #19
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rettetang

Jeg har ganske stritt hår, men retter det en sjelden gang uansett.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 10:44   #20
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har ganske stritt hår, men retter det en sjelden gang uansett.

Jåle.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no