Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shorts: hvilken lengde?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 19:04   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Shorts: hvilken lengde?

Jam-jeansen min, den med hull på begge knær, har nå metamorfert til shorts. Dvs jeg har klippet av beina, fra der hvor hullene var. Da rekker den meg til omtrent under kneet, som en capri-bukse.

Men hva blir egentlig fint? Det er lite å gå på til søm-monn hvis jeg skal ha den som capri. Bør jeg heller legge den opp til låret? Hvor langt opp på låret? Hadde vært fint om jeg kunne bruke den på jobb, uten å sitte i hotpants på kontoret, men hva burde lengden være?

Det er en slimfit-jeans.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:25   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shorts: hvilken lengde?

Jeg skjønner godt at hot pants ikke gjør seg på kontoret, selv om jeg syns jeans-shorts er finest korte. Hva med rett over kneet i så fall?

Kan det bli fnt om du bare kaster over kanten og beholder den som capri? Jeg innbiller meg at det blir fineste.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:36   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.686
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shorts: hvilken lengde?

Jeg liker best korte jeg også, men sååå korte som jeg pleide ha dem liker ikke mannen at jeg har dem (før hans tid var vel mine gjerne sånn 2-3 cm i skrittet, altså totalt "ben"-lengde for begge...) og det passer seg slett ikke på jobb, ei heller den liiiitt lengre modellen jeg trives best med, på jobb bør de ned mot kneet, men det synes jeg ikke er nevneverdig pent...

Så ja, jeg stemmer for å beholde den som kapri.

(Og irriterer meg over at mine bukser får hull i baken, ikke på beina, derved er de ikke så lett å gjenvinne som shorts...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 21:13   #4
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Shorts: hvilken lengde?

Jeg ville hatt den som en litt lang shorts til jobb-bruk så kan du brette den lenger opp når det er varmt og du har fri

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no