Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Blogg-spørsmål

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 12:01   #1
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Blogg-spørsmål

...


Sist redigert av Strutsen : 17-01-13 kl 23:11.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:25   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogg-spørsmål

Du kan slette blogginnleggene dine. Hvis du sletter alle så vil det ikke stå at du har blogg under avataren din (det står med andre ord ikke Blogg: 0). Du vil kunne se blogginnleggene dine når du går inn på "din blogg", da - bare med søppelkassesymbol etter innlegget.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:58   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.202
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogg-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Om jeg lager en blogg, og ønsker å ha den lukket; da har jeg skjønt det riktig at jeg velger de som skal få tilgang og setter dem opp under "kontaktlisten", og fjerne haken ved

"Alle andre kan...

*Se din blogg
*Skrive kommentarer til dine blogginnlegg"

...ikke sant?



Det stemmer. Hak av på at de på kontaktlisten kan lese og skrive; ta vekk haken på at "alle andre" kan.

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Men om det er slik, hvorfor er det da en ignoreringsliste? Er det for de som eventuelt har blitt "kastet ut"?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg vet ikke om noen bruker ignoreringslisten, den er bare en del av hele forumprogramvaren, ikke noe som har blitt aktivt valgt som en del av FP. Antar du f.eks. kan velge å ha en åpen blogg, men at enkelte utvalgte medlemmer ikke kan kommentere i den - det er vel en av de få praktiske måtene å bruke den på som jeg kan tenke meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:44   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.202
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogg-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Om jeg skriver en bloggtittel og beskrivelse; vil dette da vises som blogg-innlegg nr. 1? Vil gjerne utforme litt og ha ting årntli` før jeg offentliggjør den, lissåm, om jeg lager en blogg.

Bloggtittel og beskrivelse kommer opp på toppen, over hvert enkelt innlegg. Du kan jo øve deg før du gir noen tilgang.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 12:38   #5
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blogg-spørsmål

Jeg lurer også på om jeg skal lage meg en blogg. Jeg er litt usikker på om jeg skal vente i og med at det ikke er så mange som "kjenner" meg enda. Anyways hvis jeg velger å ha privat blogg, vil de som er oppført på kontaktlisten min, få beskjed om at de har tilgang til en ny blogg?

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 12:46   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blogg-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg lurer også på om jeg skal lage meg en blogg. Jeg er litt usikker på om jeg skal vente i og med at det ikke er så mange som "kjenner" meg enda. Anyways hvis jeg velger å ha privat blogg, vil de som er oppført på kontaktlisten min, få beskjed om at de har tilgang til en ny blogg?

Nei, men de får den opp på bloggforsiden og kan kikke innom om de ønsker det.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no