Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-07, 19:59   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Når telefonen ringer, en ukjent person presenterer seg og sier: "Jeg skal for en gangs skyld ikke selge deg noe, håper du ikke blir altfor skuffet nå"
Ja, da blir jeg positivt innstillt altså :ironisk:

Jeg er ordentlig irritert på telefonselgere, vi har reservert oss alle mann, og når de attpåtil ringer midt i leggetiden til minstemann, ja da har de meg ikke akkurat på godsida, det skal være sikkert. Jeg svarer høflig nei takk, men egentlig freser jeg innvendig, og særlig når han ikke tar nei for et svar

Og hvor dum går det an å bli - tror han folk går på den der "skal ikke selge deg noe - strategien" som egentlig innebærer å "få gratis" 3 bøker mot å være medlem i en bokklubb i ett år?

Men det jeg egnetlig lurer litt på, når vi HAR reservert oss, hvorfor har de oss på listene da? Er det fordi vi en gang i tiden var medlem i denne bokklubben?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 20:08   #2
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Er veldig enig i at det er ganske naivt og tro at vi lar oss lokke av sånt... Med en gang det ringer et ukjent nummer og samtalen begynner med "Snakker jeg med *****. Flott. Håper du har en fin kveld...." slenger jeg som regel bare på røret.

Det verste er at en bokklubb som jeg var medlem i (intill i går) har ringt for å verve meg til klubben cirka en gang i uka i et halvt år!
Prøver hver gang å fortelle at jeg allerede er medlem og om de kan få gitt beskjed så jeg blir strøket av lista.
Sis gang det skjedde svarte fyren men å si :"Ja men har du flere barn? Da kan du få et nytt medlemskap til det andre barnet!! Og det etter at jeg hadde fortalt at jeg var misfornøyd og skulle melde meg ut ved første anledning....

(har også jobbet som telefonselger en kort periode i min ungdom. Det er den verste jobben jeg noensinne har hatt!)

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 20:40   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Jeg har også reservert meg på både hustelefonen og mobiltelefonen, har vært det i flere år (gjorde det igjen senest for et par måneder siden, for sikkerhets skyld), allikevel ringer de jævlene. Vet det er jobben deres, men jeg får spader!

Takk gud for www.telefonterror.no, jeg sjekker alltid opp ukjente numre der, og som regel er det telefonselgere. ALLE (nesten) er listet opp der, selv om de ikke er registrert i telefonkatalogen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 20:50   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Iset: Sjekker du nummeret før du tar telefonen? Hvor lynrask er du liksom? Og mange av de som ringer har jo skjult nummer, da hjelper vel ikke denne.

Eller mener du at du sjekker ubesvarte anrop?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:16   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.030
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Meld fra selgernekt til Brønnøysund for både fasttelefon og mobiltelefon.
Si ALLTID fra at telefonsalg ikke godtas når du melder deg inn og ut av foreninger, klubber og annet moro
Legg på når noen sier "Jeg skal ikke selge deg noe..."

Eller man kan ta en Pondus (f.eks. legge røret fra deg og gå).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:19   #6
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.


Men det jeg egnetlig lurer litt på, når vi HAR reservert oss, hvorfor har de oss på listene da? Er det fordi vi en gang i tiden var medlem i denne bokklubben?

Vi har også reservert oss mot telefonsalg, men etter vi gjode det har det ringt flere telefonselgere enn noen gang.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:21   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Jeg blir skikkelig fiendtlig innstilt til slike selgere som ikke skal selge noe, den siste som ringte meg skulle "marknadsføre" Cappelen i Norge, altså en svensk selger som lot som om jeg skulle få flotte gratistilbud fra Sverige.

Nå må jeg inn på Brønnøysundregisteret igjen og sjekke hvorfor i alle verdens dager vi får sånne oppringninger. Jeg vet at jeg har reservert alle i familien vår mot telefonsalg, altså brukt personnummeret til å reservere oss alle (også barna). Men de ringer likevel. Kanskje det er noe med at telefonnumre også kan sperres for salg?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:24   #8
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Det gikk raskt å sjekke Brønnøysund, der har alle mann blitt reservert mot reklame for lengst. Jeg allerede i 2001. Så hvorfor i huleste ringer de meg da? Det står jo spesifikt på sidene at de plikter å oppdatere sine lister hver tredje måned?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:28   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Mannen bruker å eksplodere i telefonen; " Har dere sjekket reservasjonsregistret!"
Så legger han på. Det er minst 1 år siden noen ringte hit.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:28   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Jepp, irriterende. Jeg sier som regel før de har snakket ferdig at jeg ikke er interessert og legger på.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 22:26   #11
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Her hjemme er det veldig sjelden at vi får sånne telefoner, men på jobb så haver alle sånne telefoner hos meg. Jeg har etterhvert blitt ei skikkelig bitch og avviser de glatt omtrent før de får sagt hva det dreier seg om. Minst like irriterende er selgere av de merkeligste produkter som bare dukker opp uanmeldt - plutselig står de inne på kontoret mitt og jabber i vei. Er de riktig pågående så kommer heksa i meg fort fram ja

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 22:28   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Iset: Sjekker du nummeret før du tar telefonen? Hvor lynrask er du liksom? Og mange av de som ringer har jo skjult nummer, da hjelper vel ikke denne.

Eller mener du at du sjekker ubesvarte anrop?

Jeg sjekker det opp mens det ringer, men rekker sjelden å ta den før de legger på (noen selgere ringer jo i evigheter da). Liker ikke å ta telefonen når det er ukjente numre. Er det selgere, blir jeg bare irritert. Er det noen andre, ringer jeg ofte opp igjen, spørs hvem det er.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 22:45   #13
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Men det jeg egnetlig lurer litt på, når vi HAR reservert oss, hvorfor har de oss på listene da? Er det fordi vi en gang i tiden var medlem i denne bokklubben?

Jupp, jeg tok for meg den siste selgeren som ringte fra Bonnier Norge om medlemslister og brregs reseravsjonsregister, og fikk til slutt et svar om at det at vi hadde vært medlem før "var et smutthull de benyttet seg av". Jeg ba om å bli slettet fra deres lister. Det skulle gå helt fint sa dama som var ganske satt ut etter "smutthull-avsløringen".

Dagen etter ringte en selger fra Autofil, jeg har vært abonnent 1 år, det første året bladet var ute. Siden da har de ringt meg med spesialtilbud to ganger i året, og to ganger i året har jeg sagt at jeg ikke ønsket at de skulle ringen igjen ... Denne gangen bare spurte jeg om hvorfor de ringte meg når jeg hadde reservert meg mot telefonsalg, fikk til svar at jeg hadde vært abonnent, jeg svarte med et spørsmål om hvor mange ganger jeg hadde bedt om å ikke bli oppringt igjen, hvorpå selgeren svarte "jeg vet ikke, men det vet sikkert du ... [stillhet]", selgeren lovet meg at jeg skulle bli slettet.

Så nå blir det spennende om de ringer igjen ...

Ellers har jeg sansen for å legge på, la telefonen ligge med røret av mens de prater fra seg, og ikke minst å snu dialogen til å handle om hvorfor de ringer deg framfor å la de slippe til med salgspratet sitt. Der finnes mange artige mot-manuskript som kan brukes rundtom på nettet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 23:09   #14
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Og hvor dum går det an å bli - tror han folk går på den der "skal ikke selge deg noe - strategien" som egentlig innebærer å "få gratis" 3 bøker mot å være medlem i en bokklubb i ett år?

Bøkene er faktisk gratis. Du får bøkene mot å være medlem og det er ingen kjøpeplikt, og det er her strategien kommer inn. Det er selvfølgelig ingen som gir bort noe uten å tro at de får noe igjen. Det ligger risikoanalyser bak denne markedsføringen og de sier at etterhvert blir du slappere og til slutt glemmer du å avbestille en bok. Med angrefristskjemaet som medfølger er det ingen problemer å returnere, men vi gjør det ikke. Vi er for late (og kanskje for stolte) og resignerer. I alle fall så mange av oss at bokklubbene går i pluss, og du har begynt nedbetalingen av de 3 bøkene du fikk gratis...

  Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:17   #15
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Som ofteste sier jeg bare: nei, takk" - og legger på, før selgeren har fått lanken innenfor.

Orker ikke lenger la meg irritere over at de ringer selv om vi har reservert oss. Nå er det heldigvis ganske sjelden vi får slike telefoner. Men jeg har allerede begynt å grue meg til den delen ved å være hjemme på dagtid i permisjonstida. For ikke å snakke om den obligatoriske krybbedødstelefonen...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:21   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Krybbedødtelefonen har jeg ikke fått enda, men jeg kommer nok til å vente på den når knerten blir født ja.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:31   #17
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Jeg lar dem aldri fullføre introen sin, sier at jeg ikke er interessert og legger på.

En gang sa jeg "jeg er ikke interessert i å snakke med dere", hvorpå selgeren svarte "jeg er ikke interessert i å snakke med deg heller"

festlig


(det må føyes til at vi har reservert oss for telefonsalg)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:33   #18
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den har jeg fått, og fy fillern så frekke de var.

Jeg også, fyameg så fæl han fyren var!
Han snakket om "oss", altså foreningen, som hadde arbeidet så hardt mot krybbedød og det hørtes ut som han egenhendig hadde fått til en kraftig reduksjon i antall dødsfall. Men fyren var jo bare ansatt i et telefonsalgfirma.

Jeg har reservert meg for flere år siden, men det er ikke mange som tar hensyn til det, gitt.
Jeg synes det vittigste er når de ringer fra blader og sier "vi skal ikke selge deg abonnement, altså". Neida, de skal gi meg f.eks to blader til lav pris og så må jeg bare si fra til dem hvis jeg ikke vil ha flere blader.
Eeh.. er ikke det et abonnement da?
Koko.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:34   #19
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

En gang sa jeg "jeg er ikke interessert i å snakke med dere", hvorpå selgeren svarte "jeg er ikke interessert i å snakke med deg heller"

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:35   #20
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Noen fra nr 35017761 ringer til oss flere ganger om dagen. Dette har pågått i i hvert fall to uker. Nr. tilhører Teleperformance Norge, men jeg aner ikke hvem de jobber for. Av og til varierer noen av sifrene, men nr starter alltid med 35.

Etter at vi reserverte oss er det få selgere som ringer oss. Vi får opp tapte anrop på telefonen vår, og det er ingen som ringer til oss på dagtid. Men nå når jeg er hjemme i permisjon da er det noen som ringer.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no