|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?Jeg trenger skikkelige sko!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?Noen gode fjellsko?
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?Ecco goretex. Ypperlige. Aldri vært kald på beina, selv i snø i flere timer.
![]() |
#4 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?M77?
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Disse jeg tenkte på og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?Jeg vil anbefale Kamik eller Sorrel-sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Disse anbefaler jeg også. De er litt tunge, men til å leve med. Tips: bruker du under str. 38 kan du kjøpe barnestørrelse til halve prisen. Eneste forskjellen er fargen på lissene.
![]() |
#12 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Ja, de kan anbefales, men hvis man ikke vil ha tunge støvler finnes det goretex-alternativer som er lette og som også holder i minus 40. Husker bare ikke spesifikke, men kikket på noen i sportsbutikk i Sverige igår.
![]() |
#13 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?Jeg har et parTimberland støvletter i semsket skinn med ullfòr, med goretex. Det er de varmeste vinterskoene jeg har hatt, veldig gode å gå i, og de er faktisk vanntette. Jeg har plumpet skikkelig med dem og ikke en dråpe trengte gjennom. Timberland finnes i mange typer og modeller, og er litt penere enn fjellsko og Sorel ol, om du skulle være på jakt etter det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?Jeg har både Timberland goretex og Kamik. Mine Timberland er like tunge som Kamik, men på langt nær så varme. Timberlandskoene er greie ned til minus 10. Kamik har jeg brukt ned i minus 40 og føttene har vært like varme. I minus 40 har jeg riktignok ikke beveget meg ute i så lang tid om gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?Jeg har et par GoreTex litt nette støvletter som er superbra. Jeg har trasket mine mil med 2 omganger med permisjon, stått i timesvis på lekeplasser og stått i timesvis ute i slaombakken i Trysil og har aldri frosset på bena. Disse er vanntette og varme.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Varmeste vintersko, som er vanntette og gode å gå med?Disse hvite fra Timberland! Beste og varmeste vinterstøvlene jeg har eid |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|