Dress/vinterbukse for de eldre aktive barna
HVa har dere valgt til skolebarna i år og hva ambefaler dere.
Jeg har hele veien vært suuuuperfornøyd med reima. Ungene har ikke hatt regntøy, kun reima og har alltid vært tørre og varme..
Snuppa er veldig aktiv og sliter ut endel klær. Dressene har jeg aldri hatt noe problem med at blir slitt.
i år valgte jeg reimadress til henne i str 128. Den var god i størrelsen og varmet godt med forskjellige lag av ull under.
Nå la jeg plutselig merke til at hun stadig var våt i rumpa og undersøkte dressen og ser at hun har klart å slite ut rumpa hun har liksom på en måte slitt vekk det vanntette laget på stumpen sin. Heeelt sikkert fordi hun henger i trær og fjell og helt sikkert har rutsjet nedover fjellsiden på skolen. Nå som snøen er her så er jo det lite gunstig. Hun blir jo våt/fuktig og kald.
Hvilken dress vil dere ambefale til henne framover? Kan jo få ambefalinger om vinterbukse også, men jeg liker best å ha dress på henne. Det liker hun selv best og.
Dressen må være slitesterk og vanntett og puste. Noe ala reima. Ticket har jeg vært veldig fornøyd med til henne, men har aldri hatt den som hoveddress, kun ekstra. Og den går vel ikke over str 116 gjør den vel??