|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Spennende ... Billig juletre fra elkjøp :)Ja, da blir det spennende å se...Gubben har kjøpt juletre for den nette sum av 30 kroner på Elkjøp.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spennende...Billig juletre fra elkjøp:)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spennende...Billig juletre fra elkjøp:)Ja, definitivt. Vi kan godt ha "veggtre" - for det har vi jo uansett. - Vi kommer oss nok gjennom jula med et hån av et juletre...
![]() |
#4 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spennende...Billig juletre fra elkjøp:)99 kroner her, for edelgran. Med 30 dagers bytterett.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Spennende...Billig juletre fra elkjøp:)Jeg prøvde å komme meg bortover, men det viste seg å være en uoverkommelig oppgave. Kø fra Tonstadkrysset, gitt. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Spennende...Billig juletre fra elkjøp:)Var det noen igjen, tro? Jeg skal prøve meg i sekstida, håper det har roet seg til da. |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spennende...Billig juletre fra elkjøp:)De pleier å ha mye. Og det pleier å være et spor av barnåler fra utsalgsstedet og til parkeringsplassen. Det er ikke et godt tegn ...
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spennende...Billig juletre fra elkjøp:)Nei, det der er sant, LilleRu. Jeg har sagt det til mr. che (husk, han er ikke mental møring for ingenting) at han har frivillig gått inn for barnålhelvete i jula...Heldigvis plasseres treet rett ved verandadøra, så vi kan bare puffe det ut uten å dra det gjennom hele huset om ikke annet.
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spennende ... Billig juletre fra elkjøp :)
Støggeste treet i verden er det ikke, for det har jeg fått levert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spennende ... Billig juletre fra elkjøp :)Jeg er supernøye i valg av juletre og de siste årene har vi hatt økogran - helt symmetrisk og tett. Så også i år. Gleder meg til å ta det inn i kveld.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Spennende ... Billig juletre fra elkjøp :)Jeg glemte Elkjøp jeg, og kjørte rett til Plantasjen. Jaja, shit happens. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|