Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fint antrekk til jul for jente med kjolenekt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-09, 08:24   #1
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Fint antrekk til jul for jente med kjolenekt

Noen som kan hjelpe?
Hun er 6 år.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 08:47   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenekt

Pen bluse, knickers og strømper?

Gammel 19-11-09, 08:49   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva vil hun ha selv da? Hva føler hun seg fin i?

Gammel 19-11-09, 08:54   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja - kirsebær har det viktigste poenget. Det er jo tross alt hun som skal føle seg fin.

Gammel 19-11-09, 08:56   #5
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ta ungen med til butikk og handle det ungen vil ha, ikke 100% sikkert at betaler blir helt fornøyd, men det går bra!! uster med magen:

Gammel 19-11-09, 08:57   #6
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hva vil hun ha selv da? Hva føler hun seg fin i?

F.eks. Ymse ulltrøyer, joggebukser, hjemmestrikkede sokker og nisselue. (Dagens antrekk).

Bauches forslag var forøvrig ikke så langt fra et antrekk hun alltid går i når hun skal i bursdag. Kan godt være tunika/bluser, bare de ikke er for lange.

Gammel 19-11-09, 08:57   #7
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg finner ikke bilde på nett men på Exit har de en "heldress" som var ganske pyntet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 08:58   #8
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ta ungen med til butikk og handle det ungen vil ha, ikke 100% sikkert at betaler blir helt fornøyd, men det går bra!! uster med magen:

Ja, jeg handler aldri mer uten at hun får se klærne, enten live eller på nett.

Gammel 19-11-09, 08:59   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg finner ikke bilde på nett men på Exit har de en "heldress" som var ganske pyntet.

Gammel 19-11-09, 09:00   #10
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Flink du er da...

Gammel 19-11-09, 09:01   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med bukse og skjorte da?

Men hvis hun kan føle seg fin i tunika så er det jo flust å velge av der da.

Gammel 19-11-09, 09:01   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg gikk i guttedress når jeg skulle pynte meg fra jeg var 5 til jeg var 13. Det gikk forholdsvis bra med meg.

Gammel 19-11-09, 09:04   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Er det NameIt sin du tenker på? Det var i alle fall min første idé. Jeg har sett den live, og den er slett ikke verst. Uaktuell til min syvåring da, som benytter en hver anledning til å pynte seg i kjole.

Bildet yter den ikke rettferdighet synes jeg, men det er i alle fall denne:

Litt bedre inntrykk hvis du zoomer, kanskje?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 09:08   #14
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det NameIt sin du tenker på? Det var i alle fall min første idé. Jeg har sett den live, og den er slett ikke verst. Uaktuell til min syvåring da, som benytter en hver anledning til å pynte seg i kjole.

Bildet yter den ikke rettferdighet synes jeg, men det er i alle fall denne:

Litt bedre inntrykk hvis du zoomer, kanskje?

Ja det var den jeg tenkte på, enig i at den er mye finerer i virkeligheten. Ikke aktuelt her heller, men må jo passe godt for en kjolenekter.

Gammel 19-11-09, 09:12   #15
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg gikk i guttedress når jeg skulle pynte meg fra jeg var 5 til jeg var 13. Det gikk forholdsvis bra med meg.

Good to know.

Den heldressen så fin ut, skal presentere den for henne. Hun er skeptisk til puffermer og altfor feminine detaljer, men noe går gjennom nåløyet.

Gammel 19-11-09, 12:58   #16
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den buksedressen såg fin ut! Kan jo ha en pologenser inni, så blir den ikke så pyntet

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 23:23   #17
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vesla har en del kjolenekt også, men vi er enige om at vi bruker kjoler og skjørt til bursdager, selskap og når vi skal til mormor. Da finner jeg frem et par som passer til anledningen og hun får velge. Favorittene er myke kjoler i velour eller fleece lignende denne:

Gammel 19-11-09, 23:48   #18
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tenkte å foreslå tunika og knebukse eller tights jeg også

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 01:17   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Good to know.

Den heldressen så fin ut, skal presentere den for henne. Hun er skeptisk til puffermer og altfor feminine detaljer, men noe går gjennom nåløyet.

Min guddatter på 13 har vært kjolenekter i årevis, og hun har alltid vært fantastisk stilig i guttedress.

Gammel 27-11-09, 20:08   #20
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

http://www.nameit.com/webapp/wcs/sto...46761669-MOCCA

Det ble denne, etter diskusjoner med 6-åringen.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.