|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Permakulturell
|
![]() Sort skinnjakkeJeg ønsker meg en skinnjakke. Sort og kort eller hoftelang (men da litt innsydd eller med belte). Enkel og anvendelig til både hverdags og fest. Skal den ha detaljer, bør det være mot den rockete siden.
![]() |
#3 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sort skinnjakkeJeg så en ganske kul en på Vivikes, litt MC-stil. Jeg har en lignende modell kjøpt for 2 år siden og er veldig fornøyd med den. Ellers mener jeg at jeg så noen fine på Ellos, faktisk
Sist redigert av kiddo : 30-09-09 kl 00:22. Årsak: Bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sort skinnjakkeMission-jakkene de selger hos Lene V kan være verdt å kikke på. De skulle oppfylle dine kriterier. Min yndlingsskinnjakke kjøpte jeg på Lene V i Oslo City for tre år siden.
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Sort skinnjakkeJeg har en Mission-jakke i dressjakkefasong som jeg har hatt i mer enn ti år nå. Den blir bare finere og finere i skinnet, og fasongen funker fremdeles. Jeg ville tatt en titt på det merket
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Sort skinnjakke
Jeg har to Missionjakker. De er veldig fine. Tror jeg kjøpte en på Lene V og en på Risøe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sort skinnjakke
Match woman har et par typer som ligner denne. Jeg kjøpte ei og er kjempeglad i den. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|