Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ellos rabattkode, personlig eller "universell"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 10:21   #1
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Ellos rabattkode, personlig eller "universell"?

Hvordan ser jeg om en rabattkode fra Ellos er personlig eller for alle?
Jeg har kommet over en kode som (opplagt) ikke er min.

...Nå kan det kanskje høres ut som jeg sniker i andres post, men jeg er bare postmottaker for en nabo mens hun er på ferie, altså.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:25   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ellos rabattkode, personlig eller "universell"?

Trur dei fleste er til alle.

Gammel 15-10-09, 11:01   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Tror de fleste er til alle. Hver gang jeg har bestilt noe, så har jeg fått med rabattkode, den tror jeg alle kan bruke. Men her om dagen fikk jeg et "bursdagskort" .. den er jeg litt mer usikker på, for der var navnet mitt trykt på.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 11:05   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Denne koden kom også på et ark med navnet til naboen trykt på. Men det sto ingenting om bursdag. (Leser ikke andres post såå nøye.)
Usannsynlig flaut om jeg "bruker opp" hennes kode, så da må nok rabatten bare fare.

Gammel 15-10-09, 12:18   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva slags rabatt var det da?

Gammel 15-10-09, 12:19   #6
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har to rabattkoder liggende hjemme som du godt kan få hvis du vil ha. Ene tror jeg er på 200, andre på 300 (og det er jo da avhengig av hvor mye man handler for)

Gammel 15-10-09, 23:41   #7
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Det var 40% på ett valgfritt plagg.
Takk for tilbudet om rabattkode Mex, jeg tar gjerne i mot

Gammel 15-10-09, 23:43   #8
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde naboen brukt opp rabattene mine mens jeg var på ferie og hun passet posten min tror jeg at jeg hadde blitt sur.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 23:44   #9
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde en rabattkode på 50 % - men mannen kastet det i et ryddeanfall.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 00:12   #10
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Hadde naboen brukt opp rabattene mine mens jeg var på ferie og hun passet posten min tror jeg at jeg hadde blitt sur.

Nesj, såpass får man tåle når man har slappet av i sus og dus mens naboen (meg) trasket rundt i hverdagen og samlet inn post.

Det hadde jeg også blitt.
Jeg bruker den ikke, siden jeg ikke vet om den er personlig eller ei.

Gammel 16-10-09, 00:13   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Jeg hadde en rabattkode på 50 % - men mannen kastet det i et ryddeanfall.

Alle kodene som kommer i posten ligger på nett også, hvis du logger deg på ellos.no. Jeg kaster alle papirene når de kommer og finner de tilgjengelige tilbudskodene på nett de gangene jeg handler.

Gammel 16-10-09, 07:44   #12
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skyfri: Ga deg en 40% kode på en prikk jeg!

Gammel 16-10-09, 09:08   #13
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Alle kodene som kommer i posten ligger på nett også, hvis du logger deg på ellos.no. Jeg kaster alle papirene når de kommer og finner de tilgjengelige tilbudskodene på nett de gangene jeg handler.

Samme her.
En rabattkode gjelder bare én gang, da. Jeg handlet med en rabatt i går, og ser at dette tilbudet nå er borte fra lista.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 09:13   #14
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Takk for hjelpen alle sammen.
Jeg skal prøve 40% din Kaktus, tusen takk.

Jeg tror kanskje det fungere slik at man kan bruke en rabattkode én gang pr medlem/husstand.

(Jeg har ikke registrert meg som kunde hos ellos enda. Kanskje jeg får tilgang til disse rabattkodene selv når jeg registrerer meg )

Gammel 16-10-09, 10:02   #15
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

KAn jeg få en 40% prikk?
Må ikke prikke da, vil ikke være en prikketigger.

Gammel 16-10-09, 10:21   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Glem det, fant den i mailboksen min.

Gammel 16-10-09, 18:50   #17
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Tusen takk for tips. (Mannen takker enda mer - nå slipper han å ha ei grinete kjerring i helga )

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 17:14   #18
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Skyfri, da har jeg sendt deg en pm.

Gammel 17-10-09, 17:22   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått 20% jeg, ikke 40% fra Ellos.
Er det fordi man ikke er god nok kunde da, eller?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 17:24   #20
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Har dei verkeleg ein unik kode til alle kundane?. Trudde det var eitt likt rabattnummer alle kan bruke ein gong eg.
Eg har fått 40% rabatt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.