Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvorfor går det ikke an å melde seg ut av bokklubben?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 08:20   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor går det ikke an å melde seg ut av bokklubben?

Jeg har vært medlem i bokklubben Nye Bøker siden oktober -07 og vil melde meg ut nå. Jeg prøvde å gjøre det på nett i går, det var en grei link der som vi kunne bruke for å melde oss ut. Mens jeg trykket fikk jeg hele tiden opp nye sider med lokketilbud og beskjed om at de ville gjøre alt for å beholde meg som kunde osv. På den tredje eller fjerde siden kom det bare opp et tilbud om å motta et gavekort på 50,- kroner og ikke noe mer. Da trodde jeg først at jeg endelig var utmeldt, men så så jeg at over gavekort-annonsen stod det det samme som det stod på de andre sidene, nemlig at jeg var i ferd med å melde meg ut og at de ville beholde meg som kunde osv. Men det var ingen flere knapper å trykke på. Jeg har heller ikke fått mail om noe, så jeg er tydeligvis ikke utmeldt.

Jeg merker at jeg blir mer og mer irritert på den klubben. Det at de ALDRI svarer på mailer gjør det ikke så mye bedre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.