|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Hva gjør du på tivoli? | |||
Elsker alt som beveger seg fort/høyt (de skumle tingene) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
47 | 30,32% |
Kjører noe av det skumle, men ikke de verstingene |
50 | 32,26% |
Jeg strekker meg til radiobiler og tekopper o.l. |
15 | 9,68% |
Kjører stort sett bare barnekaruseller, og bare hvis jeg må |
17 | 10,97% |
Jeg står alltid og passer på vesker |
33 | 21,29% |
JEg drar aldri på tivoli |
5 | 3,23% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)http://jp.dk/indland/aar/article1385107.ece?page=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)
Sist redigert av Libra : 05-07-08 kl 02:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Jeg har jobbet på et omreisende tivoli for mange år siden og må si at sikkerheten der var ganske god, siden alt ble gått over ved hver montering. Man oppdaget skruer som måtte byttes, småreparasjoner som måtte tas osv. Hver karusell måtte jo bygges på nytt hver gang av mekanikere og testkjøres ved hvert nye sted. I en fornøyelsespark kan det jo være forskjellige rutiner alt ettersom.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Huff, så ekkelt.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Jeg nekter å lese sånt, jeg vil ikke tro at det skjer.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Jeg var tøffing før, men det å ha fått barn har gjort meg pysete. Nå tar jeg noe - men det er masse jeg ikke tar.
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Jeg elsker egentlig berg og dalbane... men etter at jeg ble mamma har jeg blitt mer pysete.
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Jeg elsker tivoli. Eller ikke sånne småtiviolier, men store fornøyelsesparker som f.eks. Tusenfryd. Og jeg kjører absolutt alt som er, mange ganger. Jeg blir som en unge når jeg er på sånne steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Jeg er pyse, og foretrekker de som går rundt og rundt, fremfor opp og ned.
![]() |
![]() |
#10 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Jeg har en venn som jobber med kontroller av slike kjøretøy, og det han holder seg unna, holder jeg meg også unna. Det er rett og slett fordi det han holder seg unna er ting som slike ulykker kan skje med, det går litt på hvor belastningen er osv.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Etter at jeg fikk barn så har jeg kun tatt barnekaruseller.
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)jeg kjører ingen karuseller.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Huff, så fælt! Sånt regner man ikke med at skal skje, nei.
![]() |
#14 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)Iiiiik.. Og vi som ankommer Tivoli i Københav på tirsdag
![]() |
#15 |
Nattrangler
![]() Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)
Ja tømmerrenna i dyreparken har jeg også turt å ta noen ganger, selv om jeg alltid har angret litt da vi har vært på toppen
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Veskepasser og barnekarusellkjører her. Jeg virkelig hater tivolier og fornøyelsesparker.
![]() |
#17 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg elsket karuseller før i tiden, og kjørte hva det skulle være. Moro nå også, men ikke så moro at jeg gidder å stå 1 time eller mer i kø.
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08- Sist redigert av Tante Grønn : 05-07-08 kl 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Står på egne ben
![]() Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg elsker berg- og dalbaner, men hater karuseller som går rundt og rundt. Jeg får tenke på at det er mye farligere å kjøre bil enn å ta berg- og dalbane. En vet aldri når noe kan skje uansett. Det er jo minimal sjanse for at noe skal gå galt i berg- og dalbane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)
![]() |
#20 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg vil ikke lese...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|